کتاب مشتری شهودی هفت فرمان برای بالا بردن سطح تجربه مشتری
کتاب مشتری شهودی اثر کالین شاو، رایان همیلتون . پیام ناوی، محمدرسول قاسمی. نشر سیته منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کالین شاو در این کتاب از همه تکنیک ها ، ابزارها و تحلیل ها استفاده میکند تا پیام مشخصی به خواننده منتقل کند،این که ارتقا تجربه مشتریان یک فرآیند بی انتهاست و همیشه درون سازمان جریان دارد. بسیاری ترجیح می دهند بر پروژه هایی با شروع و پایان مشخص متمرکز شوند. این نوع کار کردن راحت وشدنی است، اما من به عنوان فردی با بیش از یک دهه فعالیت بر موضوع تجربه مشتری این طور کار نمی کند. تجربه مشتری می تواند از پروژه های متنوع کوتاه مدتی تشکیل شود، گرچه دامنه آن بسیار گسترده تر است. برای من تجربه مشتری یک رویکرد است، تفکر و راهی برای پیشبرد سازمان که کار بلند مدت و نقاط عطف کوتاه مدتی می طلبد. اگر به تجربه مشتریبا عینک کوتاه مدت نگاه کنید بدون شک کارتان پیش نمی رود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کالین شاو، رایان همیلتون
- ناشر
- سیته
- مترجم
- پیام ناوی، محمدرسول قاسمی
- شابک
- 9786226663427
- تعداد صفحات
- 240
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید