کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند
کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند اثر پروفسور توماس اٌگویین , پروفسور کریس آلن , پروفسور آنجلین شاینبام , پروفسور ریچارد سمنیک ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده , اللهیار قاسمی توسط نشر علم منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب به قلم اساتیدی با تجربه کافی در هر دو زمینه دانشگاهی و حرفه ای نوشته شده است و مبتنی بر تجربه دنیای واقعی صنعت تبلیغات است. همچنین چالش های پیش روی تبلیغات را برجسته نمایی میکند و درمان کامل و ابزار مورد نیاز برای مقابله با این چالش ها را نیز ارائه میدهد.
این کتاب دنیای کاملا واقعی صنعت تبلیغات را به تصویر میکشد.
یکی از مهم ترین ویژگی های این کتاب افزودن یک چارچوب منحصربه فرد است که دانش پژوهان را در محیط و مراحل تبلیغات و تبلیغات یکپارچه برند راهنمایی میکند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پروفسور توماس اٌگویین , پروفسور کریس آلن , پروفسور آنجلین شاینبام , پروفسور ریچارد سمنیک
- ناشر
- علم
- مترجم
- دکتر کامبیز حیدرزاده , اللهیار قاسمی
- شابک
- 9786222462703
- تعداد صفحات
- 899
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید