کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی راه های ساده برای نوآوری در رویکرد بازاریابی شما
کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی راه های ساده برای نوآوری در رویکرد بازاریابی شما اثر پلور مازوکا، کارولینا سیکورسکا ترجمه مرتضی چرخ زرین نشر برآیند منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی محتوایی هنوز رویکرد جدیدی در بازاریابی در فضای دیجیتال به حساب می آید. این نوع بازاریابی ابزار بسیار قدرتمندی است اما در کمال تعجب به طور موثر از آن استفاده نمی شود. در این کتاب روش های نوآورانه و تکنیک های بازاریابی محتوایی بر اساس مدل هایی که امتحان خود را پس داده اند، معرفی شده است تا بازاریابان دیجیتال بتوانند عملکرد محتوایی خود را بهبود ببخشند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پلور مازوکا، کارولینا سیکورسکا
- ناشر
- برآیند
- مترجم
- مرتضی چرخ زرین
- شابک
- 9786006466613
- تعداد صفحات
- 168
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید