کتاب ساخت برند داستانی پیامتان را شفاف کنید تا مشتریان آن را گوش کنند
کتاب ساخت برند داستانی پیامتان را شفاف کنید تا مشتریان آن را گوش کنند اثر دونالد میلر ترجمه علی پورقاسمی توسط انتشارات هورمزد منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مطلب های مفید کتاب برای خیل عظیمی از مخاطبان کاربرد دارد چه مدیر بازاریابی شرکتی بزررگ باشد و چه مالک کسب و کاری کوچک , گرداننده دفتر اداری یا هنرمند و یا فریلنسر با مطالعه کردن این کتاب شیوه معرفی خودتان , کاری که انجام می دهید و ارزش فوق العاده ای که برای مشتریانتان انجام میدهید برای همیشه دگرگون میشود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دونالد میلر
- ناشر
- هورمزد
- مترجم
- علی پورقاسمی
- شابک
- 9786227251586
- تعداد صفحات
- 208
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید