کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژی محیط و زمینه
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برنامه ریزی بازاریابی در خلا انجام نمی شود و بر اساس امور مهمی چون اهداف و برنامه ریزی بازاریابی ، فعالیت های رقابتی و رفتار مصرف کننده پایه ریزیمی شود. مباحثی که در این بخش مطرح می شود پایه و اساس شناخت جوانب نظری و عملی برنامه ریزی بازاریابی است.
در فصل نخست به نقش بازاریابی در فعالیت های گسترده کسب و کار پرداخته می شود، به همین منظور بازاریابی ارتباط بازاریابی با سایروظایف کسب و کار و نقش آن در هماهنگی فعالیت های کسب و کار مورد بحث قرار می گیرد. به علاوه مراحلی که مدیران بازاریابیبرای توسعه طرح های بازاریابی می پیماند تشریح می شود.
در فصل دوم به این موضوع پرداخته می شود که چگونه برنامه بازاریابی به سایر بخش های برنامه ریزی مرتبط است و بحث می شود که چگونه برنامه بازاریابی به سایر بخش های برنامه ریزی مرتبط است و بحث می شود که بیشتر برنامه های بازاریابی در برگیرنده بخش ها و موضوع های گوناگونی فراتر از رضایت مشتریاست.
برای خرید کتاب با تخفیف به دسته بندی مهربان شاپ مراجعه کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- جیم بلایس، فیل مگیکس
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- محمد غفاری، مریم غلامی
- شابک
- 9786004073738
- تعداد صفحات
- 355
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید