این کتاب چند سال پیش که همراه خانواده با ماشین از فرانسه می گذشتیم، مبهوت صدها گاو شدیم که در مراتع کنار بزرگراه میچریدند. و بعد با گذشت 20 دقیقه شروع به نادیده گرفتن گاوها کردیم. گاوهای جدید شبیه گاوهای پیشین بودند و چیزی که عجیب بود اکنون عادی به نظر می رسید. بدتر از عادی، کسالت آور شد. ماهیت گاو بنفش این است که باید برجسته و چشمگیر باشد. کتاب در این باره است چرا نیاز دارید گاو بنفش را در هر چیزی که می سازید قرار دهید، چرا تلویزیون و رسانه های جمعی دیگر سلاح مخفی شما محسوب نمی شوند و چرا حرفه ی بازاریابی برای همیشه دگرگون شده است. تبلیغات را رها کنید و شروع به نوآوری نمایید و...
نظر دهید