کتاب مدل های کاربردی برند در صنعت گردشگری
کتاب مدل های کاربردی برند در صنعت گردشگری اثر دکتر منوچهر جهانیان ، دکتر الهام واحدی توسط انتشارات مهکامه منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در صنعت گردشگری، باید گفت که با توجه به ماهیت ارثی بودن برند مقاصد، محوریت را نمیتوان به آسانی تغییر داد؛ بلکه این اقدامات کمک میکند، جاذبه سفر به این مقصد افزایش یابد که باز هم این مسائل، تغییری از مدیریت برند مقاصد و در بیانی دیگر، خلق ارزش برند مقاصد است.
این ارزشها یا ملموس هستند و یا غیر ملموس و از جهتی دیگر یا ذاتی هستند و یا دست ساز؛ به طوری که عدم مدیریت صحیح، باعث شده است که ماهیتی مرده به خود بگیرند. در واقع منظور از خلق، زنده کردن یا به عبارت بهتر، احیای ارزش است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دکتر منوچهر جهانیان ، دکتر الهام واحدی
- ناشر
- مهکامه
- شابک
- 9786227239119
- تعداد صفحات
- 152
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید