کتاب رفتار مصرف کننده در گردشگری کد 2421
کتاب رفتار مصرف کننده در گردشگری اثر زهره دهدشتی شاهرخ نشر سمت منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
رفتار مصرف کننده اساس تمامی فعالیتهای بازاریابی برای توسعه، ترویج و فروش محصولات گردشگری است. به همین جهت درک رفتار مصرف کننده برای انجام موفق فعالیتهای بازاریابی حائز اهمیت است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده است علاوه بر مفاهیم بنیادین، مبحث های جدید در رفتار گردشگر و نقش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات بر رفتار گردشگر را مورد بررسی قرار دهد. تاثیر رسانههای اجتماعی و تمایل برای تجربه منحصربهفرد و تاثیر تبلیغات شفاهی بر رفتار گردشگر و ارتباطات بازاریابی در گردشگری، تغییرات صورت گرفته مطرح شده هستند. بازارهای جدید و پیش رو در صنعت گردشگری، تغییرات صورت گرفته در تقاضای گردشگران و در نهایت مسئولیت اجتماعی و بازاریابی سبز، بررسی و آینده گردشگری پیشبینی شده است. هر فصل با اهداف شروع میشود و نهایتا به نتیجهگیری و طرح سوالات مرتبط با فصل اتمام مییابد این امکان را به وجود میآورد که خوانندگان میزاندرک خود را از هر فصل مورد سنجش قراار دهند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- زهره دهدشتی شاهرخ
- ناشر
- سمت
- تعداد صفحات
- 468
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید