کتاب برندسازی موثر برای کارفرمایان
کتاب برندسازی موثر برای کارفرمایان اثر مهدی ابراهیمی بلانی، حسین امینی کسبی، سعید شهباز مرادی توسط نشر کتاب مهربان منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
امروزه ما یک سازمان یا شرکت را به واسطه افرادی که در آن مشغول به کارند، داوری می کنیم. شرکت های بزرگ استعداد های برتر را جذب و نگه می دارند، ضمن اینکه افراد مستعد انتخاب می کنند که بیایند و ماندن را انتخاب کنند ف زیرا احساس می کنند حقوق و فرصت هایشان از هر سازمانی که در نظر بگیرند بهتر است. اما برای بهترین شرکت ها یک عامل X نیز وجود دارد . به همان روشی که شرکت های پیشرو برای ارائه محصولات و خدما با ارزش و منحصر به فرد تلاش می کنند، آنها نیز به دنبال شکل گیری فرهنگ سازمانی متمایز و هویت تجاری هستند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مهدی ابراهیمی بلانی، حسین امینی کسبی، سعید شهباز مردای
- ناشر
- کتاب مهربان
- شابک
- 9786004073745
- تعداد صفحات
- 133
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید