کتاب روش تحقیق در مدیریت
کتاب روش تحقیق در مدیریت نشر بازاریابی نویسنده شفیعی منتشر شد
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
روش تحقیق پاشنهآشیل رشتههای مدیریت و دیگر رشتههای علوم انسانی است که مبتنی بر روشهای کمّی و یا کیفی است نظیر رشتههای جامعهشناسی، روانشناسی و...
در کمال تأسف بسیاری از استادان در کلاسهای تدریس روش تحقیق اعلام میکنند که در دورههای بالاتر یعنی کارشناسی ارشد، و دکتری بهصورت ژرف و دقیق موضوع تجزیهوتحلیل میشود. با صراحت باید بگویم که در واقع رکن اصلی آموزش دانشگاهی در دورهی کارشناسی ارشد است و معمولاً چنین فرصتی برای استاد و دانشجو در دورههای عالی، کمتر پیش میآید و مجدداً بار یادگیری و آموزش روش تحقیق برعهدهی خود دانشجو خواهد افتاد!
روش تحقیق یکی از درس های مهم رشتههای علوم انسانی است، با وجود این، دانشجویان نمیتوانند مهارت تحقیق را در دانشگاه آنچنان که باید آموزش ببینند. از این رو، مؤلفان، روش تحقیق را با زبانی سادهتر و کاربردی تألیف و عرضه کردند.
مؤلفان کتاب با احساس نیاز دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری، این کتاب را برای دانشجویان کارشناسی تدوین کردهاند با این امید که بر اساس بازخورد دانشجویان، به تجدیدنظرهای جدی بپردازند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- علی شفیعی،سارا تات
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 9786226659635
- تعداد صفحات
- 264
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید