افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی اینفلوئنسری برای برندها

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
آرون لوین
ناشر
بازاریابی

کتاب بازاریابی اینفلوئنسری برای برندها نشر رشد نویسنده درگی منتشر شد

ادامه مطلب
‎ریال550,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

بازاريابي اينفلوئنسري براي برندها، اولين كتابي است كه در بازار ايران عرضه مي‌شود.  ظهور و گسترش بازاريابي اينفلوئنسري بار ديگر نشان مي‌دهد كه شايد هيچ شاخه‌ي ديگري از علم به اندازه‌ي حوزه‌ي بازاريابي تا اين حد به اتفاقات و تحولات محيطي واكنش نشان نمي‌دهد. در حقيقت بازاريابي يك علم كاملاً زنده و پويا است كه حتي يك لحظه هم نمي‌تواند خود را از جامعه منفك كند. رابطه‌ي بازاريابي و جامعه‌ي بشري را مي‌توان به نوعي يك ارتباط دوطرفه يا به قول متفكر روس، ميخائيل باختين، ارتباطي مكالمه‌محور دانست كه در جريان آن هر دو طرف بر يكديگر اثر مي‌گذارند و از يكديگر تأثير مي‌پذيرند.
بازاريابي اينفلوئنسري براي برندها را مي‌توان زاييده‌ي همين ارتباط مستمر بين بازاريابي و تحولات جامعه دانست. آمار و ارقام مختلف نشان مي‌دهد كه هيچ‌چيز نمي‌تواند جلوي گسترش شبكه‌هاي اجتماعي در گوشه‌وكنار دنيا را بگيرد.
طبق آمار وب‌سايت معتبر استاتيستا (Statista) شبكه‌هاي اجتماعي در سال 2020، سه‌ميلياردوششصد ميليون كاربر داشته‌اند؛ يعني تقريباً نيمي از جمعيت جهان. پيش‌بيني‌هاي همين وب‌سايت نشان مي‌دهد كه در سال 2025 تعداد كاربران شبكه‌هاي اجتماعي به بيش از چهار ميليارد و چهارصد ميليون خواهد رسيد. پس اصلاً عجیب نيست كه برندهاي مختلف وقت، انرژي و البته بودجه‌ي مالي بيشتري را براي حضور و درخشيدن در فضاي مجازي صرف كنند. اما آيا نحوه‌ي درخشيدن در فضاي مجازي شبيه دنياي واقعي است؟ هم بله، هم خير. استفاده از قدرت اثربخشي افرادي كه آنها را اينفلوئنسر مي‌ناميم يكي از مواردي است كه مابه‌ازاي آن در فضاي حقيقي نيز وجود دارد. براي مثال سالهاست كه به شركتهايي كه رنگ مي‌فروشند پيشنهاد مي‌كنيم كه به جاي اينكه براي مصرف‌كنندگان نهايي بازاريابي كنند، سراغ نقاشها بروند و برنامه‌هاي بازاريابي و تبليغات خود را با در نظر گرفتن اين گروه از افراد اجرا كنند؛ زيرا در حقيقت نقاش است كه تصميم مي‌گيرد از چه برند رنگي براي خانه‌ي من و شما استفاده كند. يا مثلاً براي فروش قطعات مختلف خودرو در حقيقت مكانيكها و نه صاحبان خودرو هستند كه تصميم مي‌گيرند از كدام برند استفاده كنند. اين گروه از افراد را تأثيرگذاران مي‌ناميم. ماجراي اينفلوئنسرهاي اينستاگرام و يوتيوب نيز كم‌وبيش همين‌طور است. اين افراد كه تعداد طرفداران و دنبال‌كنندگان آنها اغلب به چند ميليون نفر نيز مي‌رسد، مي‌توانند با هنر و مهارت خود تأثير مستقيمي بر معرفی برندها داشته باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی_درگی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
آرون لوین
ناشر
بازاریابی
مترجم
محمدرضا حسن زاده جوانیان،فاطمه درگی،فرزان رحمانی،پریا صیادی
شابک
9786226659673
تعداد صفحات
211
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
آرون لوین
ناشر
بازاریابی
مترجم
محمدرضا حسن زاده جوانیان،فاطمه درگی،فرزان رحمانی،پریا صیادی
شابک
9786226659673
تعداد صفحات
211
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود