کتاب بازاریابی حسی
کتاب بازاریابی حسی نشر بازرگانی نویسنده درگی منتشر شد
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب با هدف اصلی تهیه و بحث درباره ماهیت کلی بازاریابی حسی در مدیریت بازاریابی و همچنین بررسی این مبحث از دیدگاه نظری نوشته شده. محتوای این کتاب با رویکردی جهانی ارائه شده است. این اثر، دیدگاه و فهمی از بازاریابی حسی عرضه میکند و برداشتها و نظریات در آن با مثالهای واقعی از شرکتها و سازمانهای سراسر دنیا تلفیقشده و ملموستر گردیدهاند. در این کتاب مؤلف توضیح میدهد که چگونه باید از هر یک از حواس پنجگانه انسان بهعنوان مبدأ حرکت برای نحوه تعامل با مشتریان و راهبردهای حسی شرکتها بهره برد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- شاز اسمیلانسکی
- ناشر
- بازاریابی
- مترجم
- پرویز درگی،محمد سالاری
- شابک
- 9789644683329
- تعداد صفحات
- 376
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید