افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی حسی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
شاز اسمیلانسکی
ناشر
بازاریابی

کتاب بازاریابی حسی نشر بازرگانی نویسنده درگی منتشر شد

ادامه مطلب
‎ریال750,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

این کتاب با هدف اصلی تهیه و بحث درباره ماهیت کلی بازاریابی حسی در مدیریت بازاریابی و همچنین بررسی این مبحث از دیدگاه نظری نوشته شده. محتوای این کتاب با رویکردی جهانی ارائه شده است. این اثر، دیدگاه و فهمی از بازاریابی حسی عرضه می‌کند و برداشت‌ها و نظریات در آن با مثال‌های واقعی از شرکت‌ها و سازمان‌های سراسر دنیا تلفیق‌شده و ملموس‌تر گردیده‌اند. در این کتاب مؤلف توضیح می‌دهد که چگونه باید از هر یک از حواس پنج‌گانه انسان به‌عنوان مبدأ حرکت برای نحوه تعامل با مشتریان و راهبردهای حسی شرکت‌ها بهره برد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی_درگی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
شاز اسمیلانسکی
ناشر
بازاریابی
مترجم
پرویز درگی،محمد سالاری
شابک
9789644683329
تعداد صفحات
376
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
5
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
شاز اسمیلانسکی
ناشر
بازاریابی
مترجم
پرویز درگی،محمد سالاری
شابک
9789644683329
تعداد صفحات
376
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
5
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود