افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
کوین هارتمن
ناشر
بازاریابی

کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال نشر بازاریابی نویسنده رئیسی منتشر شد

ادامه مطلب
‎ریال600,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

کتاب تجزیه‌وتحلیل بازاریابی دیجیتال با متنی روان ، در فضایی آرام ، بدون جاروجنجال و هیاهویی، برای آنانکه می‌خواهند در این عصر پررقابت جهنمی هشداری بشدت شوک‌برانگیز دارد همچنان در مدار کار و کسب‌ها باقی بمانند. آنجا که می‌نویسد:
فسناخت (Fassnacht) در سال 2006 عنوان کرد: متخصصین بازاریابی در چند سال آینده به یکی از تحول‌آفرین‌ترین نیروها در رشته‌ای تبدیل می‌شوند که پیشتر تحت سلطه‌ی شخصیتهای بزرگ و خلاق بوده ‌است.
متخصصان تحلیل داده، بازیگران اصلی هستند که مجهزند به علم و هنر در دنیای کاروکسب امروزی. کسانی که می‌توانند سه نقش مهم مهارتی را به‌طور متوازن ایفا کنند. این سه نقش عبارتند از: استراتژیست داده، تکنسین داده، و طراح داده با این توجه که توامان ذهنیتی کنجکاو، خوشبین، و جسور دارند.
اهمیت علم تجزیه‌وتحلیل بازاریابی دیجیتال در آن است که اطلاعات زیادی در مورد شما دارد، حتی اگر معلومات شما در مورد آن اندک است.
شرکتهای پیشرو جهانی از سال 2015 بیش و بهتر از دیگران به ارزش داده‌های دیجیتالی پی بردند. نتیجه آن شد که به مهمترین عامل محرک بازار در اقتصاد امریکا تبدیل شدند؛ شرکتهایی که با عنوان فامگا (فیسبوک، اپل، مایکروسافت، گوگل، و آمازون)، شناخته شدند.


بخش 2 کتاب با عنوان "روابط مشتری و برند" بخش جذاب و البته تکنیکال کتاب شروع می‌شود که آن هم در قالب عبارتهای ساده، تجزیه‌و تحلیل داده‌ها در ویدئوی آنلاین، جستجوی آنلاین، رسانه‌های نمایشی، و رسانه‌های اجتماعی تشریح شده است.
مدیرعاملان، و سرپرستان سازمانها را دعوت می‌کنم این فصل را بادقت بخوانند. به‌دلیل آنکه این روزها در سازمانها و شرکتها همواره می‌شنویم که تولید محتوا فوق‌العاده جدی است. تردید در این‌باره نیست. اما آنچه مغفول مانده است این است که ویدئوهای فراوانی در سازمانها و شرکتها تولید و عرضه می‌شود، اما سنجش و ارزیابی آن کاملا رها شده است.
همچنین است بهره‌مندی سازمانها از "رسانه‌های اجتماعی" که در بوق و کرنا می‌دمند و در شتابی برآمده از چشم و همچشمی، گوی رقابت را در به‌کارگیری این رسانه‌های اجتماعی از هم ربود‌ه‌اند، بی‌آنکه به‌فکر آن باشند که خروجی و اثربخشی آن را در مقام عمل و نتیجه بسنجند.
جان کلام آنکه مشتریان زندگی پرمشغله و پیچیده‌ای در فضای دیجیتال دارند. اگر ما از تمامی این ابزارها استفاده کنیم، اما نتوانیم بخوبی کارآیی آن را بسنجیم، عملاً مشتریان را در این فضای بشدت پرازدحام دیجیتال اعم از ویدئوی آنلاین، رسانه‌های اجتماعی، و... بیش از پیش دچار سردرگمی و بی‌تصمیمی کرده‌ایم؛ اتفاقی که در بسیاری از شرکتهای ایرانی هم اکنون شاهدیم. مجموعه‌ی وسیعی از متخصصان بدون هیچ استراتژی مشخص مشغول کوشش طاقت‌فرسا هستند. افزون بر این کتاب، پیشنهاد می‌کنم کتاب "استراتژی بازاریابی دیجیتال" اثر سایمون کینگزنورث، با ترجمه‌ی همین مترجمان (علی نیک‌سرشت، محمدحسین رئیسی، فرزانه نیک‌سرشت) از انتشارات بازاریابی را بخوانید که بخوبی نشان می‌دهد کدام شرکتها توانسته‌اند از بازارهای محدود اما مبتنی بر نقشه‌ی راه استفاده کنند بی‌آنکه اتلاف هزینه و انرژی شود. ایجاد یک فعالیت دیجیتال بسیار خطرناک است و تنها از طریق درک واقعی مزایای استراتژیک با ترکیب کامل بازاریابی شما پیشرفت خواهد کرد. به‌گفته‌ی مؤلف کتاب - کینگزنورث - بازاریابی دیجیتال تنها یک بخش کوچک از تحول دیجیتال یک سازمان است، اما همه‌ی عناصر این تحول باید از طریق شما درک و شناخته شود. بازاریابی دیجیتال باید در الزامات یک پروژه وارد شود و از سوی ذی‌نفعان مهم حفظ شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی_رئیسی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
کوین هارتمن
ناشر
بازاریابی
مترجم
محمدحسین رئیسی،علی نیک سرشت،فرزانه نیک سرشت
شابک
9786226659734
تعداد صفحات
335
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
کوین هارتمن
ناشر
بازاریابی
مترجم
محمدحسین رئیسی،علی نیک سرشت،فرزانه نیک سرشت
شابک
9786226659734
تعداد صفحات
335
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود