افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تحقیقات بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
امیر اخلاصی
ناشر
علمی

کتاب تحقیقات بازاریابی اثر اخلاصی. نشر علمی منتشرشده است

ادامه مطلب
‎ریال2,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

تحقیقات بازاریابی بخصوص تحقیقات کیفی همواره ابزار کار در انجام پروژه های بازاریابی و برندسازی بوده است. با انجام درست تحقیقات بازاریابی کیفی می‌توان بینش مشتری را استخراج کرد، بینش مشتری در بین همه داده‌های موجود مثل الماس است و شرط موفقیت یک برند این است که لنگرگاهی در ذهن و قلب مشتریان پیدا کند و خود را به آن اهرم کند. ابزار اصلی این کار تحقیقات بازاریابی است.
رویکرد کتاب تحقیقات بازاریابی کاربردی است و مخاطب اصلی آن مدیران و صاحبان کسب و کار، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته MBA و متخصصان بازاریابی است که باید این حداقل از اصول تحقیقات بازاریابی را به عنوان ابزار کار خود بدانند. تمرکز اصلی کتاب نیز بر روش های کیفی تحقیقات بازاریابی است؛ هرچند از فصل هفتم به بعد ضروریات روش‌های کمی نیز به صورت کلی و اجمالی برای مخاطبین تشریح شده است. وصف جامع وجوه مختلف و ظرایف روش‌های کمی و تحلیل آماری خود شایسته کتابی بسیار پرتفصیل و تخصصی است، البته در حوصله این کتاب نمی‌گنجد.
کتاب از نه فصل تشکیل شده است: در فصل اول خوانندگان با سیستم های اطلاعات بازار و تحقیقات بازاریابی به عنوان یک زیرمجموعه از این سیستم آشنا می‌شوند؛ در فصل دوم فرآیند تحقیقات بازاریابی به صورت کامل تشریح می‌شود؛ تمرکز فصل سوم تا ششم کتاب بر روش های کیفی جمع‌آوری داده‌ها از بازار است و مخاطب با مصاحبه‌های عمیق فردی، مصاحبه گروهی، روش‌های فرافکنی و مشاهده به صورت کامل آشنا می‌شود. سه فصل انتهایی کتاب نیز به روش های کمی جمع‌آوری داده‌ها از بازار با تمرکز بر پیمایش می‌پردازد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
علمی -اخلاصی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
امیر اخلاصی
ناشر
علمی
تعداد صفحات
199
قطع کتاب
خشتی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
امیر اخلاصی
ناشر
علمی
تعداد صفحات
199
قطع کتاب
خشتی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود