افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی اقیانوس آبی نسخه 2015

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
دبلیو چان کیم، رنه مابورنیا
ناشر
آریانا قلم

زبان اصلی این کتاب را می توانید از طریق لینک زیر خرید کنید.

https://mehrabanshop.ir/home/22644-blue-ocean-strategy.html

ادامه مطلب
‎ریال830,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

«کمک! اقیانوس من دارد سرخ می‏ شود» معرف احساسی است که بسیاری از مدیران مکرراً بیان کردند. افراد بیشتر و بیشتری از بین مدیران شرکت‏ ها، دوباره خود را در مقابل اقیانوسی از رقابت خونین دیده‏اند و می‏خواهند که از آن بگریزند. و این وضعیتی نیست که هیچ‏ یک از ما خواهان آن باشد. ولی بااین‏ حال راه ‏گریزی از این وضعیت برایمان وجود ندارد. اما چگونه می‏ توانیم با این دشواری ‏ها دست و پنجه نرم کنیم؟

 در هر صنعت یا بخش اقتصادی که باشید، باز هم می‏ توانید با تکیه بر آموزه‏ ها، ابزارها، و چارچوب‏ های استراتژی اقیانوس آبی با این دشواری‏ ها روبه ‏رو شوید و از آنها عبور کنید. این استراتژی به شما نشان می‏دهد که چگونه می‏توانید خودتان را از اقیانوس سرخ رقابت خونین برهانید و به فضایی بی‏رقابت از بازار در اقیانوس آبی وارد شوید که مشخصۀ آن تقاضای جدید و رشد سودآور و پرتوان است.

نویسندگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی معتقدند که تنها راه پیروزی در رقابت، تلاش نکردن برای پیروزی در رقابت است. به باور آنها به‏جای ورود به رقابت خونین در اقیانوس سرخ باید وارد فضای بازار نامحدود اقیانوس‌های آبی شد و دست به خلق تقاضا زد؛ بازاری که در آن هنوز قواعد بازی مشخص نشده است و فرصت برای سودآوری و رشد بسیار وجود دارد. آنها در نسخۀ اول این کتاب چارچوب‌های عملی و تحلیلی ارزشمندی برای دستیابی به اقیانوس آبی ارائه دادند که طی ده سال گذشته مورد استفادۀ بسیاری از مدیران و کارشناسان حوزۀ کسب‌وکار قرار گرفت. اما همان‌طور که بسیاری از این مدیران دریافتند، همین اقیانوس‌های آبی نیز دیر یا زود سرخ و رقبا وارد آن می‌شوند. در این وضعیت چه باید کرد؟ این نکته‌ای کلیدی است که در نسخۀ جدید، نویسندگان به تفصیل به آن پرداخته‌اند. آنها در فصل‌هایی که به کتاب اضافه شده است دربارۀ بازسازی یا تجدید اقیانوس‌های آبی توضیح داده‌اند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آریانا قلم-پورممتاز

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
دبلیو چان کیم، رنه مابورنیا
ناشر
آریانا قلم
مترجم
علیرضا پور ممتاز
شابک
978-600-7677-20-9
تعداد صفحات
312
سال چاپ
1399
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نوبت چاپ
4
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
دبلیو چان کیم، رنه مابورنیا
ناشر
آریانا قلم
مترجم
علیرضا پور ممتاز
شابک
978-600-7677-20-9
تعداد صفحات
312
سال چاپ
1399
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نوبت چاپ
4
محصولات مرتبط
‎ریال1,050,000
Strategic Management in Sport مدیریت استراتژیک ورزش اثر دنی اوبراین ، ملینا ام پرنت ، لسلی فرکینز، لیسا گوتورپ ترجمه محمد اعرابی، سلمان خدامرادی نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی منتشر شده است 

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود