افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب تجزیه و تحلیل بخش بندی بازار

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
سارا دولنیکار، بتینا گورون، فردریش لیش
ناشر
کتاب مهربان

کتاب تجزیه و تحلیل بخش بندی بازار نویسنده سارا دولنیکار، بتینا گورون،فردریش لیش ترجمه مجتبی ناهید، محمدحسن مقدسی توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,300,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

بخش بندی بازار یکی از اجزای مهم بازاریابی هدفمند است. بخش بندی بازار می تواند در توسعه محصولات و خدمات مناسب هر یک از بخش های بازار هدف به بازاریان کمک کند.به گفته کاتلر ،قلب بازاریابی راهبردی جدید به واسطه بخش بندی ، هدف گیری و جایگاه یابی توصیف می شود و بخش بندی نخستین گام ضروری در جهت رویکرد بازاریابی هدفمند است.

برای خرید کتاب با تخفیف به دسته بندی مهربان شاپ مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-مجتبی ناهید

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
سارا دولنیکار، بتینا گورون، فردریش لیش
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
مجتبی ناهید ،محمد حسن مقدسی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
سارا دولنیکار، بتینا گورون، فردریش لیش
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
مجتبی ناهید ،محمد حسن مقدسی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود