کتاب تجزیه و تحلیل بخش بندی بازار
کتاب تجزیه و تحلیل بخش بندی بازار نویسنده سارا دولنیکار، بتینا گورون،فردریش لیش ترجمه مجتبی ناهید، محمدحسن مقدسی توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بخش بندی بازار یکی از اجزای مهم بازاریابی هدفمند است. بخش بندی بازار می تواند در توسعه محصولات و خدمات مناسب هر یک از بخش های بازار هدف به بازاریان کمک کند.به گفته کاتلر ،قلب بازاریابی راهبردی جدید به واسطه بخش بندی ، هدف گیری و جایگاه یابی توصیف می شود و بخش بندی نخستین گام ضروری در جهت رویکرد بازاریابی هدفمند است.
برای خرید کتاب با تخفیف به دسته بندی مهربان شاپ مراجعه کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سارا دولنیکار، بتینا گورون، فردریش لیش
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- مجتبی ناهید ،محمد حسن مقدسی
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید