افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب حلقه وفاداری مشتری

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
نوح فلمینگ
ناشر
مبلغان

کتاب حلقه وفاداری مشتری نویسنده: نوح فلمینگ ترجمه: مجید نوریان توسط نشر مبلغان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,650,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

یجاد وفاداری در میان مشتریان، موضوع مقالات متعددی بوده است و معمولاً در کتاب های بازاریابی، فصلی را بـه این امر اختصاص می دهند. اما تعداد کتاب های مستقـلی کـه به صورت روشمند به بحث چگونگی ایجاد وفاداری در مشتریان بپـردازند، چنـدان زیـاد نیست. کتاب «حلقه وفاداری مشتری» یکی از این کتاب های استثنایی است. نویسنده کتاب، نوح فلمینگ، سخنران برجسته و مشاور کارکشته بازاریابی است که مطالعات و تجارب گسترده او در حوزه های بازاریابی و روان شناسی، شخصیت برجسته ای از او ساخته است و این کتاب، محصول سال ها کار و تلاش علمی او در این حوزه است.
فلمینگ اذعان دارد که روان شناس نیست، اما در فصل های مختلف کتابش به نظریه های روان شناسی و کارکرد مغز می پردازد و بحث های جدی در این میان می گشاید. او از دکتر رابرت سیالدینی، که مدتی توفیق هم صحبتی با وی را داشته است یاد می کند. سیالدینی کتاب کلاسیک معروفی به نام «نفوذ» دارد که در آن، راهبردها و ترفندهای نفوذ در ذهن مخاطب را تشریح و ادعا می کند این روش ها چنان تأثیرگذارند که می توان در کسب و کارها از آن ها برای مقاصد شرورانه استفاده کرد. او، در حقیقت، دامنه اقناع را چنان وسیع می داند که تا مرز تأثیرگذاری های غیرقابل باور ادامه دارد. کتاب ارزشمند چگونه برندها در ذهن ما نفوذ می کنند؟، منتشر شده از سوی مبلغان، به خوبی به ابعاد نفوذ اشاره دارد.
روشن است که ایجاد حلقه وفاداری برای مشتریان، بدون کمک گرفتن از نظریه ها و دیدگاه های روان شناسان، امری غیرممکن است. البته این، همه موضوع نیست؛ حتماً باید از تکنیک های بازاریابی مبتنی  بر شناخت محصول و شناخت بازار هم استفاده کرد.
به هر روی، کتاب «حلقه وفاداری مشتری» منبع ارزشمندی است که باید با حوصله آن را خوانـد و به کـار بسـت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مبلغان-نوریان

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
نوح فلمینگ
ناشر
مبلغان
مترجم
مجید نوریان
شابک
978-600-8689-16-4
تعداد صفحات
208
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
نوح فلمینگ
ناشر
مبلغان
مترجم
مجید نوریان
شابک
978-600-8689-16-4
تعداد صفحات
208
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود