افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب اصول جامع تحقیقات بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
امین اسداللهی،مهدی سرپرست
ناشر
کتاب مهربان
اگر این کتاب را می خوانید پس به موضوع تحقیقات بازاریابی علاقه مند هستید. احتمالاً یک پروژه تحقیقات بازاریابی دارید که باید آن را کامل کنید و برای انجام آن به کمک نیاز دارید. ممکن است برای مدرک تحقیقات بازاریابی در حال تحصیل باشید.

نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

taaghche.ir

ادامه مطلب
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
‎ریال306,000 ‎ریال340,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

این کتاب در واقع مقدمه ای برای بررسی موضوع کلی تحقیقات بازاریابی است. اگر علاقه جدی به این موضوع دارید باید اطلاعات بیشتر و جامعتری را که در پایان کتاب به آن اشاره شده است مطالعه کنید. از آنجا که بسیاری از کتا بهای تحقیقات بازاریابی موجود در بازار به بررسی تئوریها و مبانی این رشته علمی می پردازند )که البته خاطر نشان م یکنیم که به خوبی به این موضوع پرداخته اند( بنابراین برای علاقه مندان، پژوهشگران و مدیران تحقیقات بازاریابی خلأ یک کتاب کاربردی در این حوزه سالها احساس می شد؛ بنابراین بر آن شدیم تا با ترجمه کتاب کاربردی و عملیاتی اصول جامع تحقیقات بازاریابی اثر پائول هاگو کمکی هرچند ناچیز به دوستداران این حوزه جذاب و علمی داشته باشیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسداللهی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
امین اسداللهی،مهدی سرپرست
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-407-078-2
تعداد صفحات
224
سال چاپ
1397
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
امین اسداللهی،مهدی سرپرست
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-407-078-2
تعداد صفحات
224
سال چاپ
1397
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط
‎ریال1,050,000
Strategic Management in Sport مدیریت استراتژیک ورزش اثر دنی اوبراین ، ملینا ام پرنت ، لسلی فرکینز، لیسا گوتورپ ترجمه محمد اعرابی، سلمان خدامرادی نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی منتشر شده است 

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود