افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کسب و کار

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
نسیم نیکلاس طالب
ناشر
بازاریابی
‎ریال370,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

این کتاب در عین حال که اثری مستقل است، دنباله ای است بر مجموعه ی Incerto و ترکیبی است از بحثهای کاربردی، داستانهای فلسفی، شواهد علمی تحلیلی درباره ی چگونه زندگی کردن، غذا خوردن، خوابیدن، گفت وگو کردن، جنگیدن دوستی کردن، کار کردن، لذت بردن و تصمیم گیری، در وضعیت عدم قطعیت و ابهام. به طور کلی این کتاب به چهار موضوع اصلی می پردازد: ?) عدم قطعیت و قابل اعتماد نبودن علم و دانش و یا به تعبیر عامیانه، تمیز دادن مزخرفات از حقایق علمی؛ ?) تقارن در امور انسانی که به معنای عدالت، برابری، مسئولیت پذیری و رابطه ی متقابل است؛ ?) به اشتراک گذاری اطلاعات در روابط و دادوستدهاء ?) منطقی بودن در سیستمهای پیچیده و در جهان واقعی اینکه این چهار مورد در هم تنیده و جدانشدنی هستند برای کسی قابل درک است که در وسط گود باشد. در وسط گود بودن نه فقط در زمینه هایی چون عدالت بهره وری تجاری و مدیریت ریسک لازم است بلکه برای درک و شناخت جهان هم ضروری است. اولا، حضور در وسط گود امکان شناسایی و تفکیک مزخرفات را فراهم می کند که به معنای درک تفاوت بین تئوری و عمل، تظاهر به متخصص بودن و تخصص واقعی، و دانشگاه (به معنای انحرافی امروزین آن) و جهان واقعی است. ثانیة، این کتاب به انحراف از تقارن و رابطه ی متقابل در زندگی می پردازد: اگر سود و پاداشی به دست می آوری باید بعضی خطرات را قبول کنی، نه اینکه کارها را به گونه ای پیش ببری که هزینه ی اشتباهات تو را دیگران بپردازند. اگر بار خطرات را بر دوش دیگران بیفکنی و آنها متحمل ضرر و زیان شوند باید بخشی از هزینه اش را بپردازی. تو باید با دیگران طوری رفتار کنی که دوست داری آنها با تو رفتار کنند. بنابراین اگر به کسی مشاوره ای دادی و او از آن پیروی کرد، باید خودت را از لحاظ اخلاقی متعهد بدانی که عواقب و پیامدهایش را بپذیری ثالثا، کتاب به این موضوع می پردازد که شما باید چه مقدار اطلاعات را به شکل عملی با دیگران به اشتراک بگذارید. برای مثال، اگر کسی بخواهد بخش زیادی از پول و پس اندازش را هزینه کند تا یک خودروی دست دوم بخرد، فروشنده باید چه نوع و چه میزان اطلاعات را در اختیار چنین شخصی بگذارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی -شعبانی

مشخصات

مولف
نسیم نیکلاس طالب
ناشر
بازاریابی
شابک
9786226659529
قطع کتاب
جیبی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

مولف
نسیم نیکلاس طالب
ناشر
بازاریابی
شابک
9786226659529
قطع کتاب
جیبی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود