کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کسب و کار
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب در عین حال که اثری مستقل است، دنباله ای است بر مجموعه ی Incerto و ترکیبی است از بحثهای کاربردی، داستانهای فلسفی، شواهد علمی تحلیلی درباره ی چگونه زندگی کردن، غذا خوردن، خوابیدن، گفت وگو کردن، جنگیدن دوستی کردن، کار کردن، لذت بردن و تصمیم گیری، در وضعیت عدم قطعیت و ابهام. به طور کلی این کتاب به چهار موضوع اصلی می پردازد: ?) عدم قطعیت و قابل اعتماد نبودن علم و دانش و یا به تعبیر عامیانه، تمیز دادن مزخرفات از حقایق علمی؛ ?) تقارن در امور انسانی که به معنای عدالت، برابری، مسئولیت پذیری و رابطه ی متقابل است؛ ?) به اشتراک گذاری اطلاعات در روابط و دادوستدهاء ?) منطقی بودن در سیستمهای پیچیده و در جهان واقعی اینکه این چهار مورد در هم تنیده و جدانشدنی هستند برای کسی قابل درک است که در وسط گود باشد. در وسط گود بودن نه فقط در زمینه هایی چون عدالت بهره وری تجاری و مدیریت ریسک لازم است بلکه برای درک و شناخت جهان هم ضروری است. اولا، حضور در وسط گود امکان شناسایی و تفکیک مزخرفات را فراهم می کند که به معنای درک تفاوت بین تئوری و عمل، تظاهر به متخصص بودن و تخصص واقعی، و دانشگاه (به معنای انحرافی امروزین آن) و جهان واقعی است. ثانیة، این کتاب به انحراف از تقارن و رابطه ی متقابل در زندگی می پردازد: اگر سود و پاداشی به دست می آوری باید بعضی خطرات را قبول کنی، نه اینکه کارها را به گونه ای پیش ببری که هزینه ی اشتباهات تو را دیگران بپردازند. اگر بار خطرات را بر دوش دیگران بیفکنی و آنها متحمل ضرر و زیان شوند باید بخشی از هزینه اش را بپردازی. تو باید با دیگران طوری رفتار کنی که دوست داری آنها با تو رفتار کنند. بنابراین اگر به کسی مشاوره ای دادی و او از آن پیروی کرد، باید خودت را از لحاظ اخلاقی متعهد بدانی که عواقب و پیامدهایش را بپذیری ثالثا، کتاب به این موضوع می پردازد که شما باید چه مقدار اطلاعات را به شکل عملی با دیگران به اشتراک بگذارید. برای مثال، اگر کسی بخواهد بخش زیادی از پول و پس اندازش را هزینه کند تا یک خودروی دست دوم بخرد، فروشنده باید چه نوع و چه میزان اطلاعات را در اختیار چنین شخصی بگذارد.
مشخصات
- مولف
- نسیم نیکلاس طالب
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 9786226659529
- قطع کتاب
- جیبی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید