ریال2,500,000
کتاب کهن الگوها در برند سازی اثر مارگارت پات هارتول ، جاشوا سی چن ترجمه پرویز درگی ، مرتضی امیر عباسی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.
مشتری گرامی در صورتی که کتاب شما ناموجود و یا تغییر قیمت داشته باشد قبل از ارسال با شما هماهنگ میشود!
کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژی زمینه و محیط اثر بلایث مجیکس مترجم حسین نوروزی نشر فوژان منتشر شده است
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
فهرست مطالب کتاب * فصل اول : بازاریابی و برنامه ریزی بازاریابی * فصل دوم : برنامه و اهداف بازاریابی * فصل سوم : محرک های برنامه ریزی بازاریابی * فصل چهارم : ممیزی (حسابرسی) بازاریابی * فصل پنجم : تجزیه و تحلیل محیط خارجی * فصل ششم : تحلیل محیط داخلی * فصل هفتم : شناسایی استراتژی های بازاریابی * فصل هشتم : استراتژی بخش بندی * فصل نهم : بخش بندی بازار * فصل دهم : هدف گذاری * فصل یازدهم : موقعیت یابی * فصل دوازدهم : اجرای برنامه های بازاریابی * فصل سیزدهم : تناسب برنامه بازاریابی با شرایط * ضمیمه * واژه نامه * منابع *
لطفا ابتدا وارد شوید.
ثبت نام / ورودیک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.
ثبت نام / ورود
نظر دهید