کتاب بازاریابی رسانه اجتماعی 2019
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب حاضر با توجه به مدت زمانی که مردم در سراسر جهان به طور روزانه به استفاده از شبکه های اجتماعی و رسانه های اینترنتی اختصاص می دهند و با تکیه بر ظرفیتی که این فضا برای تبلیغات و برندینگ در اختیار صاحبان مشاغل و کسب و کار ها می گذارد تمرکز خود را بر چگونگی تولید محتوا و بهره گیری بهینه از رسانه های اجتماعی قرار داده و اصولی نتیجه بخش را در زمینه بازاریابی رسانه اجتماعی ارائه کرده است.
تبلیغات متمرکز می تواند منجر به افزایش فروش بالقوه شما شود. به جای سرمایه گذاری در تبلیغات ویدیویی که مخاطبان مبهم و بزرگتری را هدف قرار می دهد، بهتر است بازار هدف خود را بخش بندی و به بخش های کوچک تر و جزئی تر تقسیم کنید و روی افرادی که واقعا علاقه مند به نوع کالاها یا خدماتی هستند که ارائه می دهید، تمرکز کنید. پس شما شانس بالایی برای دریافت میزان تعامل در فیلم های خود دارید. این امر هم چنین به تبدیل بیننده های شما به مشتریان بالقوه کمک می کند. می توانید با استفاده از مخاطب هدفمند، مکان های خاص، جمعیت، علایق و رفتار کاربران، تبلیغات را اجرا کنید. بازاریابان رسانه های اجتماعی می توانند این استراتژی را در گروه های مختلف متمرکز سازند تا ببینند کدام یک از آن ها بهترین نتیجه را کسب می کنند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- تونی پی یرس
- ناشر
- سپیدبرگ
- مترجم
- مجتبی مالکی، محمد زرگری، نعیم هوشمند، امیدحمد باغستانی
- شابک
- 9786006793757
- تعداد صفحات
- 136
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید