افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب فروش تکنیک ها و کاربردها

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ریچارد هوبارت بوسکرک، بروس دی بوسکرک
ناشر
بازاریابی
‎ریال2,400,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

فروش یک مهارت مادرزادی نیست، آموختنی است و همه می توانند آنرا فرا گیرند.

این کتاب در حالت کلی فروش را به 7 گام زیر تقسیم میکند و به ما می آموزد که :

1- مشتری کیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟ مذاکره با چه کسانی بیهوده است؟ تکنیک های یافتن آنها کدام اند؟

2- برنامه ریزی فروش. به کدام اطلاعات درباره ی مشتری نیاز است و هنگام مذاکره چگونه اطلاعات را به کار بریم.

3- شروع مذاکره. فروشنده چگونه باید مذاکره را آغاز، و بسته به موقعیت و کالا باید از کدام تکنیک های شروع استفاده کند

4- نمایش محصول یا مذاکره. با کدام تکنیک ها نیاز مشتری را تحریک و اورا به خرید متقاعد سازیم. در این کتاب تکنیک ها و نکاتی معرفی می شوند که هنگام مذاکره باید به کار بسته یا رعایت شود.

5- مشتری می گوید " نه ". پاسخ به نه های مشتری پیچیده ترین مرحله از مذاکره ی فروش است. در این کتاب دو فصل کاربردی به آموزش تکنیک های پاسخ به "نه" اختصاص داده شده است.

6- تمام کردن فروش. تکنیکهایی معرفی می شوند که با استفاده از آن ها می توان به قطعی کردن فروش ، شتاب داد.

7- نگهداری مشتری. درآمد پایدار از محل مشتریان دائم است. چگونه با مشتری رابطه ی بلند مدت برقرار کنیم و اجازه ندهیم رقبا آن ها را از چنگ ما بیرون بکشند.

فروش ها از سه منظر با یکدیگر تفاوت دارند، این که (1) فروش به سازمان است یا به شخص، (2) فروش به مصرف کننده ی نهایی است یا به واسطه،(3) فروش در فروشگاه است یافروشنده نزد مشتری می رود. بسته به موقعیت و این که فروش در کدام یک از انواع بالا دسته بندی شود، یک یا تعداد بیش تری از مراحل هفت گانه به کار می آیند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی -مروانی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ریچارد هوبارت بوسکرک، بروس دی بوسکرک
ناشر
بازاریابی
مترجم
بابک مروانی
تعداد صفحات
392
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ریچارد هوبارت بوسکرک، بروس دی بوسکرک
ناشر
بازاریابی
مترجم
بابک مروانی
تعداد صفحات
392
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود