کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
از اینترنت برای گسترش دامنهی لغات کسبوکار خود استفاده کنید. با قدرت تمام، افسار بازاریابی را در دست بگیرید و نظارهگر رشد و توسعه کسبوکار خود باشید. اگر میخواهید کسبوکار کوچکتان پیشرفت کند به یک استراتژی بازاریابی کارآمد نیازمندید، اماچگونه میخواهید بدون پرداخت مبالغ هنگفت، مردم را متوجه کسبوکار خود کنید؟ بستهی پیشنهادی به همراه اطلاعات ویژه میان هزینه کمتر، تاثیر بیشتر درک بهتری به شما خواهد داد. این راهنمای مطلوب در واقع همان نقشهی راه شماست. برای بازاریابی بزرگ خود از تبلیغات، از نامهنگاری مستقیم برای ایجاد وابستگی اجتماعی و در این راه از اینترنت هم استفاده کنید.
مشخصات
- مولف
- باربارا فیندلی شیک
- ناشر
- هیرمند
- مترجم
- حسام خضرایی حاذق فکر ، ساعده غیوری ثالث
- شابک
- 9789644084829
- تعداد صفحات
- 420
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید