کتاب بازاریابی محتوا
با توجه به اهمیت روزافزون فضای مبتنی بر وب در بازاریابی، تهیهی محتواهای جذاب، بهروز و اثربخش که بتوانند مشتریان را مجذوب خود بنمایند و سفر مشتری از سایتهای مورد نظر را به تعویق بیندازند، برای کسبوکارها بسیار مهم شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب بر اساس تحقیقات و آموزشهای مؤسسات بینالمللی بازاریابی محتوا با رویکرد متناسب برای استفاده در ایران نگارش شده و امید است که برای پیشروان عرصههای نوین کسبوکار مؤثر باشد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- حسین نوروزی، امیررضا اسدی
- ناشر
- سیته
- شابک
- 978-600-5253-91-7
- تعداد صفحات
- 216
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید