کتاب اصول مهندسی بازاریابی
این کتاب، از جامعترین منابعی است که به تشریح مبحث مهندسی بازاریابی میپردازد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی مدرن یک متودولوژی کلنگر و تطبیقی است که برندها را به مشتریان پیوند میدهد و با ترکیب استراتژی، خلاقیت و فنآوری، و در نهایت تحلیل، نتایجی درخشان برای کسبوکار ایجاد میکند. بازاریابی مدرن نیازمند اندازهگیری و قابل اندازهگیری است و دیگر نیازمند سحر و جادو نیست؛ نیازمند حدس و گمان نیست. بلکه میتوان با استفاده از تحلیل دادهها و با کمک فنآوری، به این تشخیص رسید که چه چیزی اثربخش است و چه چیزی نیست. این یعنی مسیری برای رسیدن به کارآیی و بهرهوری بالاتر. این یعنی مهندسی! به همین سادگی!
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- گری ال لیلین، آرویند ران گاسوامی، آرنود دی براین
- ناشر
- سیته
- مترجم
- کامبیز حیدرزاده، حسین علی سلطانی
- شابک
- 978-600-5253-82-5
- تعداد صفحات
- 278
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید