افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مشتری خودکار چگونه مشتریان را به مشترکان تبدیل کنیم

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
جان واریلو
ناشر
آموخته

کتاب مشتری خودکار اثر جان واریلو ترجمه هدی بری زاده نشر آموخته منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال680,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

منبع اصلی درآمد هر کسب ‎وکاری، مشتریان تکراری آن کسب‌وکار است. اما همه‌ی مشتریان به اندازه‌ی کافی خوب نیستند، بازارها تغییر می‌کنند و رقبا نیز بی‌رحم هستند. پس چگونه می‌توان یک جریان ثابت درآمدی از کسب‌و‌کار ایجاد کرد؟ رازِ آن، یافتن و نگه داشتن «مشتریان خودکار» است.

این روزها تقریباً هر چیزی را که نیاز داشته باشید، می‌توانید به راحتی از طریق اشتراک و عضویت تهیه کنید. شما می‌توانید از طریق اسپاتیفای، نت‌فلیکس، و نیویورک‌تایمز اشتراک خود را به صورت ماهیانه تمدید کنید و هر ماه مواد غذایی مورد نیاز خود را با عضویت در آمازون‌فِرِش دریافت کنید، یا به جای تلف کردن وقت‌تان برای خریدن تیغ اصلاح، به عضویت دلار شیو کلاب در آیید.
به گفته‌ی جان واریلو، نویسنده‌ی کتاب مشتری خودکار، این اقتصادِ عضویتیِ در حال ظهور، فرصت‌های بزرگی را برای شرکت‌هایی که می‌دانند چگونه «مشتریان» را به «مشترکان» تبدیل کنند، ایجاد کرده است. مشتریانِ خودکار کلید افزایش جریان نقدی، رشد و ارزش شرکت شما هستند.
واتزاپ، سرویس پیام‌رسان مبتنی بر اینترنت که فیس‌بوک آن را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریده است، در نظر بگیرید. در حالی که سایر پیام‌رسان‌های مشابه در ازای خدمات‌شان، کاربر را با تبلیغات متعدد بمباران می‌کردند، واتزاپ حق عضویت سالانه‌ی ۱ دلاری را برای هر کاربر در نظر گرفت. این همان پیام‌رسان تقریباً رایگان و بدون تبلیغاتی است که هر کاربری به راحتی به عضویت آن در می‌آید.
همان‌طور که واریلو نشان می‌دهد کسب‌وکارهای عضویتی به شرکت‌های حوزه‌ی فناوری و رسانه محدود نمی‌شوند. هر شرکتی در هر صنعتی، می‌تواند طرح عضویتی متمایزی را در کسب‌و‌کار خود ایجاد کند. پس فارغ از نوع کسب‌وکار و نوع صنعت، همه‌ی شرکت‌ها می‌توانند با درک و به‌کارگیری مفهوم مشتری خودکار، این رویکرد موفق را در کسب‌وکارشان پیاده‌ کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
واریلو در این کتاب، ۹ طرح مختلف را ارائه می‌‌کند تا کسب‌وکارهای مختلف بتوانند با تکیه بر آن به کسب‌وکارهای عضویتی تبدیل شوند. هر طرح در یک فصل از این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است. کسب‌وکارهای مختلف با توجه به ماهیت‌شان می‌توانند از طرح‌های متفاوتی استفاده کنند.
چه بخواهید کل کسب‌وکارتان را به کسب‌وکاری عضویتی تبدیل کنید یا فقط قصد تغییر ۵ درصد از آن را داشته باشید، مطالعه‌ی کتاب «مشتری خودکار» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آموخته-بری زاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
جان واریلو
ناشر
آموخته
مترجم
هدی بری زاده
تعداد صفحات
214
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
جان واریلو
ناشر
آموخته
مترجم
هدی بری زاده
تعداد صفحات
214
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود