افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب ارتباطات بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
سعید غلامی
ناشر
رسا

 بیشتر شرکت های روشن فکر، معماری اطلاعات و فرآیند کسب و کار خود را حول رسانه های اجتماعی می سازند. از آنجا که تاثیر  رسانه های دیجیتالی به عنوان ابزار به شدت توسط رسانه های اجتماعی افزایش یافته است، ارتباطات بازاریابی با تجربه مشتری، توسعه  محصول و توزیع در حال شکل گیری هستند.

ادامه مطلب
‎ریال200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

لذا هنگامی که بازاریابی واقعی از طریق سازمان نفوذ می کند، مزیت رقابتی واقعی پایدار میشود.  ابزارهای ارتباطی بازاریابی ، ابزارهایی هستند که به منظور ارتقای جایگاه  بازاریابی محصولات و خدمات  بنگاه در بازارهای هدف و نسبت به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند، متفاوت بوده و هر یک از آنها برای تحقیق اهداف خاصی مناسب تر می باشد.

به اعتقاد بنده، عصر جدید بازاریابی بسیار دیر هنگام ظهور کرده است. در زمانیکه رسانه های اجتماعی به عنوان تغییردهنگان بازی پایدار شده اند. رسانه های اجتماعی مشتریان  را در مرکز سازمان قرار داده و برای بازاریان، مجموعه ای جدید از ابزارها فراهم می کند تا به ندای مشتریان گوش فرا دهند و آنان را به تعامل بیشتر با برند  تشویق کنند. زمانی که سازمان ها به امکان تعامل با مشتریان در مسیرهای جدیدی تحقق ببخشند و مشتریان به شرکایی که سبب پیشرفت سازمان می شوند تبدیل شوند، یک فرصت طلایی پدید می آید. بنابراین ابزارهای یاد شده سبب ارتقاء مشتریان تا سطوح بالاتر مشارکت می شود. کتاب ابزارهای ارتباطات بازاریابی که در دسترس علاقه مندان می باشد، به عنوان یکی از منابع مهم مدیریت بازاریابی پیشرفته مورد استفاده علاقمندان می باشد، به عنوان یکی از منابع مهم مدیریت بازاریابی پیشرفته مورد استفاده اساتید و دانشجویان در      محیط های آکادمیک ومدیران در سازمان های تولیدی و خدماتی که قصد ورود به فضای کسب و کار در سطوح داخلی، ملی و بین المللی را دارند، می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
رسا-غلامی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
سعید غلامی
ناشر
رسا
شابک
9789643179366
تعداد صفحات
280
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
سعید غلامی
ناشر
رسا
شابک
9789643179366
تعداد صفحات
280
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود