افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی جلد 4

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محسن میرزایی
ناشر
سیته

گنجینه‌ای ماندگار از 230 سال تبلیغات مکتوب

این کتاب قطعاً به رشد صنعت تبلیغات و هویت‌بخشی به آن کمک می‌کند و در حقیقت، یک مرجع درجه‌ی یک خواهد بود.

ادامه مطلب
‎ریال2,700,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات


- کامران کاتوزیان، پیشکسوت تبلیغات و گرافیک نوین
مجموعه‌ی 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌زبان مجموعه‌ای است که قدمت فرهنگی- اقتصادی تبلیغات را در ایران نشان می‌دهد. سه جلد نخست این کتاب به ما می‌گوید که آگهی از چه زمانی آغاز شده است، چه اقسامی دارد، از کجا گرافیک به آن اضافه می‌شود، کجا کادر می‌گیرد، کجا کپی‌رایتینگ به آن اضافه می‌شود و کجا کمپین شکل می‌گیرد. در جلد چهارم با دوره‌ی شکوفایی صنعت تبلیغات و ظهور کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی و پیدایش تبلیغات بومی آشنا می‌شویم.
این کتاب که نخستین سند مدون تبلیغات ایران محسوب می‌شود، نتیجه‌ی سال‌ها فعالیت و کار مستمر آقای محسن میرزایی در حوزه‌ی مطبوعات و تاریخ‌نگاری است. تجربه‌ی 50 ساله‌ی مطبوعاتی و تبلیغاتی بینشی به نویسنده داده که به تاریخ‌نگاری در حوزه‌ی تبلیغات روی بیاورد و چیدمانی را از آگهی‌های بیش از دو قرن ارائه بدهد. نکته‌ی جالب این که همه‌ی این آگهی‌ها دستچینی از بهترین‌ها نیستند، بلکه تعمداً کارهای ضعیف را نیز شامل می‌شوند. بدین ترتیب، خواننده آگهی‌های خوب و بد را کنار هم می‌بیند، به اوضاع و احوال هر دوره اشراف پیدا می‌کند و با توجه به وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هر دوره با سیر نزول یا افول آگهی‌ها آشنا می‌شود. برای مثال، وضعیت تبلیغات در فاصله‌ی میان دو جنگ جهانی اول و دوم کاملاً به نمایش گذاشته شده است. بنا بر این خواننده متوجه می‌شود در شرایطی که بخشی از کشور در قحطی به سر می‌برد، چه آگهی‌هایی چاپ شده است.
تفاوت این کتاب با سایر کتاب‌ها در ارائه‌ی همین تصویر جامع و تمام‌نماست. ضمن این که آگهی‌های مختلفی که در این کتاب گنجانده شده، منبع خوبی برای مقایسه‌های اقتصادی است. آگهی‌هایی که به ما می‌گویند قیمت ملک، مواد غذایی و ارزاق عمومی در سال‌های مختلف چگونه بوده است. در نهایت باید گفت با بررسی سیر تحول تبلیغات ایران درمی‌یابیم که تبلیغات ایران از یک نقطه‌ی صفر شروع شده و به یک دوره‌ی شکوفایی رسیده که قطعاً در رونق صنایع داخلی نقش بسزایی داشته است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-میرزایی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
محسن میرزایی
ناشر
سیته
تعداد صفحات
368
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
محسن میرزایی
ناشر
سیته
تعداد صفحات
368
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود