افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب از چرتکه تا استراتژی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
امیرابوالفضل ذکریایی، نازلی منجم زاده
ناشر
سیته

راهکارهای موفقیت 15 شرکت برتر ایرانی

ادامه مطلب
‎ریال1,450,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

آگاهی از تجربه‌های شرکت‌های ایرانی در کسب‌وکارهای گوناگون و امور مرتبط با مدیریت استراتژیک و استراتژی‌های آن‌ها در زمینه‌ی بازاریابی و فروش، تبلیغات، برند، محصولات جدید، قیمت‌گذاری و... نقش ارزنده‌ای در پیوند علم و عمل با توجه به واقعیت‌های کشورمان دارد.
تمامی شرکت‌هایی که در طول زمان به موفقیت دست یافته‌اند، از استراتژی‌های مناسبی در طول زمان بهره‌مند بوده‌اند. به عبارتی در زمان مناسب تصمیم درستی گرفته‌اند. حالا فرقی نمی‌کند با چرتکه یا همراه استراتژی.
کتاب جذاب و خواندنی از چرتکه تا استراتژی تجربه‌های ملموس 15 برند ایرانی و داستان تحول و موفقیت آن‌ها را برای ما بازگو می‌کند.

آنچه در این کتاب می‌خوانیم:
فصل 1- تحول جسورانه‌، گروه صنعتی امرسان
فصل 2- به رنگ نیلی‌، ‌بانک سامان
فصل 3- فراسوی محبت‌،‌ بنیاد کودک
فصل 4- خانواده‌ی بزرگ‌،‌ گروه صنعتی بوتان
فصل 5- کم‌عمق پهناور‌،‌ گروه خودرو‌سازی بهمن
فصل 6- آرامش طوفانی‌،‌ گروه پارس‌آنلاین
فصل 7- طعم ایرانی‌،‌ گستره‌ی جهانی‌،‌ زر ماکارون
فصل 8- به لطافت یک رویا‌، ‌سینره
فصل 9- اکسیر جوانی‌، ‌عبیدی
فصل 10- تلاش‌افزار‌، ‌گروه صنعتی فراسو
فصل 11- سالمند چابک‌،‌ فومن‌شیمی
فصل 12- ارتفاع سخت‌،‌ هواپیمایی ماهان
فصل 13- آکادمی اشتغال‌،‌ مجتمع فنی تهران
فصل 14- تیک‌تاک‌،‌ نیلپر
فصل 15- آقای خاص‌، ‌هاکوپیان

هر یک از تجربه‌های اشاره‌شده در این کتاب نتیجه‌ی سال‌ها چالش و مبارزه و حضور در میدان رقابت، سرمایه‌گذاری و ریسک‌پذیری و تنوعی از تصمیم‌گیری‌های استراتژیک هستند که اگر با تیزبینی و دقت مطالعه شوند، نتایج گران‌بهایی خواهند داشت و می‌توانند برای تمامی فعالان اقتصادی، دانشگاهیان و علاقه‌مندان مدیریت استراتژیک و بازاریابی مفید باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-ذکریایی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
امیرابوالفضل ذکریایی، نازلی منجم زاده
ناشر
سیته
شابک
978-600-5253-84-9
تعداد صفحات
386
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
امیرابوالفضل ذکریایی، نازلی منجم زاده
ناشر
سیته
شابک
978-600-5253-84-9
تعداد صفحات
386
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود