افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
فرانسیس باتل، جان ترن بول
ناشر
سیته

 امروزه مدیریت ارتباط با مشتریان به صورت یک عامل حیاتی برای حفظ بقا درآمده است.
 مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی.آر.ام برای افراد مختلف، معانی متفاوتی دارد. بیشتر افراد از سی.آر.ام برای اشاره به مدیریت ارتباط با مشتری وعده‌ای هم از آن برای اشاره به بازاریابی مشتری استفاده می کنند. 


ادامه مطلب
‎ریال2,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

عده‌ای هم اصطلاح بازاریابی روابط را انتخاب می‌کنند.
 سی.آر.ام - هرچه که نامیده می‌شود - به طور قطع یک فرآیند کسب و کار است که روی مشتریان متمرکز شده است. بسیاری بر این باورند که وظیفه‌ی اولیه کسب و کار ایجاد و حفظ مشتری است و وظیفه‌ی سی.آر.ام قادر ساختن شرکت‌ها به انجام این کار است.

کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان شامل گستره وسیعی از علوم، از جمله مدیریت استراتژیک، بازاریابی، فروش،‌ منابع انسانی، فناوری اطلاعات، فعالیت‌ها،‌ رهبری و مدیریت تغییرات می‌شود. 
این کتاب، سی.آر.ام را به عنوان استراتژی اصلی کسب و کار در نظر می‌گیرد که کسب و کار و شبکه آن را سازماندهی می‌کند تا برای مشتریان ایجاد ارزش کند.

کتاب از 10 فصل تشکیل شده است:

1- آشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

2- زنجیره ارزش مدیریت ارتباط با مشتریان

3- فناوری اطلاعات برای مدیریت ارتباط با مشتریان

4- تحلیل و طبقه‌بندی مجموعه‌ای از مشتریان

5- آشنایی و ارتباط صمیمی با مشتریان (مشتری‌نوازی)

6- ایجاد و اداره شبکه‌ها

7- خلق ارزش برای مشتریان

8- مدیریت دوره عمر مشتری؛ جذب مشتری

9- حفظ و رشد دادن مشتری

10- سازماندهی مدیریت ارتباط با مشتریان

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-حیدرزاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
فرانسیس باتل، جان ترن بول
ناشر
سیته
مترجم
کامبیز حیدرزاده، رضا رادفر
شابک
978-600-5253-80-1
تعداد صفحات
406
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
6
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
فرانسیس باتل، جان ترن بول
ناشر
سیته
مترجم
کامبیز حیدرزاده، رضا رادفر
شابک
978-600-5253-80-1
تعداد صفحات
406
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
6
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود