افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب از صفر به یک

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
پیتر تیل
ناشر
سازمان فرهنگی فرا

کتاب " از صفر به یک" درباره نحوه تاسیس شرکت هایی است که چیزهای جدیدی خلق می کنند.

ادامه مطلب
‎ریال1,250,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات


*ما با خلق فن آوری های جدید، نحوه کارکرد دنیا را بازنویسی می کنیم.
*چالش امروز ما، تصور و خلق فن آوری های جدیدی است که قرن بیست و یکم را نسبت به قرن بیستم، آرام تر شکوفاتر کنند.
*در سازمان های بزرگ،خلق چیزهای جدید دشوار است. سلسه مراتب های دیوان سالار به کندی حرکت می کنند و منافع نهادینه شده مانع مخاطره پذیری می شوند.
*هر کسب و کاری دقیقا به اندازه ای موفق است که بتواند کاری را انجام دهد که دیگران از پس انجام آن برنیامده اند.
*رقابت ما را وا می دارد تا بر فرصت های گذشته، بیش از اندازه تاکید کنیم و احمقانه کارهایی را تکرار کنیم که در گذشته موثر واقع می شدند.
*یک کارآفرین نمی تواند از مزیت مقیاس بزرگ بهره مند شود، مگر این که برنامه هایش را در مقیاسی کوچک آغاز کرده باشد.
*شرکت شما به چیزی بیش از فروش محصول نیاز دارد، شما باید شرکت خود را به کارکنان و سرمایه گذاران نیز بفروشید.
*قدرت پردازش هریک از گوشی های هوشمند امروزی، هزاران بار بیش تر از رایانه هایی است که انسان را به کره ماه بردند.
*تا زمانی که شرکت به خلق چیزهایی جدید مشغول است، حیاتش ادامه می یابد، و با توقف خلق چیزهای جدید، مرگش آغاز می شود.



برای اینکه زندگی بشری بتواند ادامه یابد، ما به شیوه کاملا نوینی از اندیشیدن نیاز داریم.
تمدن بشری مدیون قابلیت و توانایی آفرینندگی انسان است. تمامی دستاوردهای آدمی در درازای تاریخ شامل اختراعات، فناوری ها، تولیدات، هنر، ادبیات، موسیقی، علوم، همه و همه جلوه های گوناگون آفرینندگی انسانند و نشان از خلاقیت او دارند.
انسان موجودی است که می تواند ایده ها، وسایل، و مفاهیم نو بیافریند و نیست ها را به هست ها، نبودها را به بودها و صفرها را به یک ها تبدیل کند. کارآفرینی، جلوه ای از آفرینندگی انسان است و کارآفرین کسی است که با نگاهی پرسشگر دنیای اطراف خود را می نگرد، جای خالی فرآورده یا خدمتی را می بیند و تلاش می کند تا آن نبودن را به بودن بیاورد. کارآفرینی، حرکت از صفر و رسیدن به یک است.
کتاب «از صفر به یک»، نوشته کارآفرینی است که تجربه آفرینش چندین سازمان  نوپای موفق، از جمله پِی پَل را در کارنامه کاری خود دارد و در این کتاب، تجربه ها و رازهای موفقیت خود را با خواننده در میان می‌گذارد. وی برای کسب پیروزی در راه اندازی یک کسب وکار نو، به جای کار فردی، کارآفرینی تیمی را پیشنهاد می کند و تاکید دارد که در تیم های کارآفرین، در کنار قابلیت های تخصصی و فنی، لازم است تا از وجود قابلیت های بازاریابی و فروش نیز در میان اعضای تیم اطمینان حاصل شود.
مهم ترین موضوعی که نویسنده در کتاب بر آن پا می فشارد، این است که تقلید از کار دیگران و ورود به بازارهای رقابتی و یا بهبود نسبی آنچه که تا به حال بوده است، کارآفرینان را به جایی نخواهد رساند؛ بلکه امروز، کارآفرینی پیروز خواهد بود که با ایجاد یک شرکت نوپا بتواند خدمت یا محصولی کاملا نو را ارایه کند و از امتیاز بازاری انحصاری استفاده برد. وی در این زمینه می‌نویسد: «بهترین بازار هدف برای یک شرکت نوپا، گروه کوچکی از افراد خاص هستند که هیچ رقیبی به آن‌ها خدمات ارایه نمی‌کند.»
نویسنده بر این باور است که امروزه آخرین بودن، مهم تر از اولین بودن است و دلیل خود را چنین توضیح می دهد که: «اولین بودن، یک تاکتیک است نه یک هدف. آخرین بودن بسیار مهم‌تر است، به این معنا که آخرین توسعه و تحول عظیم را در بازاری خاص انجام دهید و سال‌ها و حتا دهه‌ها از سود انحصاری آن بهره‌مند شوید. راه انجام این کار هم این است که بر گوشه‌ای از بازار مسلط شوید و مقیاس خود را تا مرز چشم‌اندازهای جاه‌طلبانه خود، گسترش دهید.»
نتیجه پایانی از کتاب چنین است که انسان با نوآوری و خلق فناوری های جدید می تواند از رقابت بر سر منابع محدود بکاهد. بنابراین برای ساختن آینده‌ی بهتر برای نسل امروز و سپردن دنیایی بهتر به نسل آینده باید آفریننده باشیم و از نیست، هست بسازیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
فرا-عیسی خانی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پیتر تیل
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
مترجم
احمد عیسی خانی
شابک
9-40-6092-600-978
تعداد صفحات
232
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پیتر تیل
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
مترجم
احمد عیسی خانی
شابک
9-40-6092-600-978
تعداد صفحات
232
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود