افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب کمپین تبلیغاتی از برنامه ریزی تا اجرا

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محمود دهقان طزرجانی
ناشر
مبلغان
‎ریال1,330,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

کتاب کمپین تبلیغاتی از برنامه‌ریزی تا اجرا، تألیف آقای دکتر محمود دهقان طزرجانی است.
کتاب با رویکردی علمی، آموزشی، برای کارشناسان و مدیران شرکتهای تبلیغاتی، مدیران روابط عمومی و تبلیغات شرکتها و استادان و دانشجویان دانشگاهها کتاب مفیدی است.
برای کلمه “کمپین” در فرهنگ لغت فارسی معادل یک کلمه ای کاملی وجود ندارد. در فرهنگ گسترده دکتر آریان پور، کمپین به معنای لشکرکشی، حملات پیاپی و مبارزه کردن است (آریان پور، 1383، ص1342). در فرهنگ واژگان دوسویه دکتر نوربخش، کمپین به معنای مبارزه، نهضت، و هجوم ترجمه شده است. (نوربخش، 1388، ص276) متأسفانه معنای واقعی کمپین و حتی چارچوب و کاربرد آن در کشور ما به  دلیل عدم آشنایی جامعه با برنامه  ریزیهای علمی در رفتارهای احزاب و دولتها درمیان آحاد جامعه متفاوت است. کمپین در تعریف علمی، مفهومی انتزاعی و ذهنی نیست تا معنای آن از فردی به فرد دیگر تغییر کند، بلکه مفهومی عینی و دارای تعاریف و چارچوب مشخص علمی است. درجوامع توسعه  یافته، مفهوم کمپین، کاملاً شناخته شده است، زیرا مردم بارها عنوان کمپین را در برنامه  ریزیهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی یا به عنوان برنامه  ای برای خروج از بحرانهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و یا کمپین های تبلیغاتی احزاب برای انتخابات مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری شنیده  اند. یکی از مشهورترین کمپین های اجتماعی برای مبارزه با اختلاف طبقاتی در جوامع سرمایه  داری در سالهای 2011 و 2012 تحت نام «کمپین اشغال وال استریت» از نیویورک آغاز و به  سرعت به شهرهای لندن و پاریس کشیده شد و تا سئول و ترکیه پیش رفت. شاید بتوان از عناوینی نظیر«برنامه دارای هدف» یا «برنامه ریزی هدفمند» یا «بسیج همه امکانات برای رسیدن به هدفی مشخص» برای تعریف کمپین استفاده کرد.

این کتاب درصدد پاسخ به این سوالها است :

• کمپین برای رسیدن به چه هدف یا اهدافی برنامه ریزی شده است ؟

• چه امکانات مادی و غیرمادی برای تحقق اهداف کمپین به کار گرفته می شود؟

• زمان بندی برای اجرای کمپین چگونه است؟ (کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت )

• نتایج کمپین چگونه و توسط چه کسانی سنجیده و ارزیابی می شود؟

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مبلغان-دکتر محمود دهقان طزرجانی

مشخصات

موضوع
عمومی
مولف
محمود دهقان طزرجانی
ناشر
مبلغان
شابک
3-94-2614-964-978
تعداد صفحات
156
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
عمومی
مولف
محمود دهقان طزرجانی
ناشر
مبلغان
شابک
3-94-2614-964-978
تعداد صفحات
156
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود