کتاب مدیریت سازمان ها در شرایط پیچیده
این کتاب می تواند به عنوان منبعی کامل برای دروس «مدیریت استراتژیک در شرایط پیچیده» و «مدیریت استراتژیک پیشرفته» در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و همچنین دروس «فلسفه علم» و «استراتژی های بازرگانی» در مقطع دکتری مدیریت استراتژیک به کار گرفته شود.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
شرکتهای ایرانی همچون سازمان های خارجی به نوعی با محیط پیچیده ای در تعامل هستند. این پیچیدگی ها، هم ناشی از تعدد عوامل محیطی و هم ناشی از رفتارهای سریع و تغییر جهت هایِ ناگهانی و گسسته این عوامل است، که آثار وسیعی را در سازمان ها در ایران و به ویژه شرکت های بزرگ برجای گذاشته اند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: ورود محصولات شرکت های خارجی در اثر کاهش موانع تعرفه ای و غیرتعرفه ایِ کشور و شدت یافتن رقابت سازمان های ایرانی با آن شرکت ها و همچنین افزایش تعداد عرضه کنندگان و مشتریان شرکت های ایرانی در اثر پیشرفت فناوری ها و ارتباطات. تحولات سیاسی در داخل و خارج کشور (منطقه و جهان) باعث تغییرات شدید در رفتارهای سیاسی کشورهای دیگر در قبال ایران شده است که درنتیجه، فضای سیاسی ایران با شرایط پیش بینی ناپذیر و ریسک زیاد سرمایه گذاری مواجه شده است. تحریم های اقتصادی و تغییرات پیوسته در آنها، از سویی شرکت های ایرانیِ فعال در عرصه بین المللی را با مسائل و مشکلات مختلف، مواجه ساخته است. ازاین رو، دستیابی به رویکردهای نوین مدیریتی برای سازگارکردن سازمان ها با شرایط مذکور و پاسخ گویی به مسائل به وجودآمده برای نظریه پردازان علوم سازمانی و مدیران عالی، امری کلیدی و ضروری است.
کتاب «مدیریت سازمانها در شرایط پیچیده» به بحث و بررسی درباره فرایند مدیریت استراتژیک سازمانها در شرایط پیچیده پرداخته است و موضعات مهمی چون : اندیشه پارادایمی در تئوری سازمان و مدیریت، بنیان های فلسفی اندیشۀ پیچیدگی، نظریۀ آشوب،
نظریۀ پیچیدگی، استراتژی سازی در محیط های پیچیده و … را مورد بحث و بررسی قرارداده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- وحید خاشعی، عطا اله هرندی
- ناشر
- مبلغان
- شابک
- 8-99-2614-964-978
- تعداد صفحات
- 328
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- گالینگور
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید