کتاب برند رهبری در سازمان
برند رهبری، هویت سازمان در ذهن مشتریان است که به خاطر رفتارهای مشتریمدار، برای کارکنان واقعی شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برند رهبری زمانی بروز میکند که دانش، مهارتها و ارزشهای رهبران، رفتار کارکنان را بر روی مسائلی که مشتریان به آنها اهمیت میدهند، متمرکز میکند. برند رهبری، بسط برند یا هویت سازمان است، زیرا در رفتار و نتایج رهبران در سرتاسر سازمان متجلی میشود؛ به گونهای که بین کارکنان و تعهد مشتری پلی میزند و راهی ایجاد میکند تا آنچه ذینفعان خارج از شرکت، شرکت را به خاطر آن میشناسند، به تعهدی تبدیل شود که کارکنان داخل شرکت انجام میدهند.
کتاب برند رهبری در سازمان، دربارهی چگونگی افزایش کیفیت رهبری در سازمان است. این کتاب برای رهبرانی نوشته شده است که در درجهی اول مسئولاند که نه فقط رهبری کنند، بلکه رهبری نیز ایجاد کنند. همچنین همان گونه که یک برند، محصول یا شرکت، یک رویداد بههمریخته و تصادفی نیست، بلکه یک رشته از انتخابهای همبسته و پیوسته است، توسعهی رهبری به عنوان یک برند نیز نتیجهی مجموعهی یکپارچهای از انتخابها دربارهی چگونگی و آمادهسازی نسل بعدی رهبران است.
به خاطر بسپارید، سازمانهایی که یک برند رهبری دارند، از شهرت مداوم و پایدار برخوردار هستند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دکتر دیوید اولریچ و دکتر نورمن اسمالوود
- ناشر
- سیته
- مترجم
- دکتر کامبیز حیدرزاده، افشین رهنما
- شابک
- - 9786005253412
- تعداد صفحات
- 344
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1391
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید