کتاب شگردهای دل در تسخیر بازار
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
شرحی مختصر از کتاب
زمانی ثروتمندان دنیا یا صاحب بانک بودند یا چاه های نفت دراختیار داشتند و یا تولیدکننده اتومبیل بودند. اما امروزه بزرگترین ثرو تمندان جهان در حوزه پر راز و رمز رایانه، اینترنت و دیگر بخش های IT حضور فعال دارند. این کتاب راجع به یکی از همین بزرگان نوشته شده است :
“داستان شگردهای دِل در تسخیر بازار”
جهانی که ما در آن زندگی میکنیم پر از داستانهای موفقیت و شگفتی است. این داستان از آنجا انتخاب شده است که خوانندگان ایرانی را با دیدگاه ها و روش های بزرگترین شرکت رایانهای جهان آشنا سازد و میتواند درس های عمیق و ثمربخش از تولید، بازاریابی و فروش به ما بدهد.
برخی از عناوین مطرح در این کتاب :
– بهترین ارزش را ارائه کنید
– بر مشتریان در حد شیفتگی تمرکز کنید
– قدر استاندارد سازی را بدانید
– موجودی انبار را اصلاً تحمل نکنید
– برای اطلاعات ارزش قائل شوید
– دیگران را وادار کنید بخش بزرگی از کار را انجام دهند
– به آینده نگاه کنید
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- استیفن هولزنر
- ناشر
- مبلغان
- مترجم
- مجید نوریان
- شابک
- 2-17-2614-964-978
- تعداد صفحات
- 272
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1387
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید