کتاب ایالات متحده شرکت ها راهبرد کلان آمریکا پس از جگ سرد و شبکه های نخبگان شرکتی
کتاب شرکت ایالات متحده شرکت ها اثر ون اپلدورن , نانا دی گراف ترجمه جمشیدی , رحیمی توسط انتشارات ابرار معاصر منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب پیش رو تحلیل جدیدی از چگونگی تحول راهبرد کلان آمریکا از پایان جنگ سرد تا به امروز عرضه میکنند و تحلیل یکپارچه ای از تداوم و تغییر ارائه میدهد. راهبرد کلان پساجنگ سرد آمریکا همچنان در پی تضمین درهای باز به روی سرمایه ایالات متحده در سراسر جهان میباشد.
اثر پیش رو تشریح میکند که 3 دولت متفاوت آمریکا که در دوره پساجنگ سرد روی کار آمدند، چگونه این هدف را با ابزارهای گوناگون از ترویج جهانی شدن نولیبرال کلینتون و جنگ علیه تروریسم بوش تا سعی اوباما برای حفظ برتری آمریکا در رویارویی با اقتصادی رو به افول و آسیایی رو به ظهور پیگیری کرده اند.
این اثر به منظور معنا دادن به این تداومهای محکم و این گوناگونیهای قابل توجه، نقطه عزیمت خود را منابع اجتماعی تعیین راهبرد کلان قرار میدهد تا ارتباط قدرت دولت عمومی با قدرت اجتماعی خصوصی را شرح دهد
مشخصات
- موضوع
- علوم سیاسی
- مولف
- ون اپلدورن، نانا دی گراف
- ناشر
- ابرار معاصر
- مترجم
- جمشیدی رحیمی
- شابک
- 9789645262882
- تعداد صفحات
- 439
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1389
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید