افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب جامعه شناسی تبلیغات

مرجع:
دسته بندی: علوم اجتماعی
مولف
احمد یحیایی ایله ای
ناشر
جاجرمی
‎ریال370,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

کتاب جامعه شناسی تبلیغات تالیف احمد یحیایی ایله‌ای (دکترای ارتباطات) توسط انتشارات جاجرمی منتشر شد.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: به طور کلی برخوردهایی متناقض (خوش بینانه و بدبینانه) با تبلیغات تجاری و بازرگانی می شود بطوری که در نگاهی ابتدایی می توان تبلیغات تجاری را هم مفید دانست و هم مضر.

کتاب "جامعه شناسی تبلیغات" با بررسی فعالیتها و کارکردهای تبلیغات و با استمداد از مجموعه علوم اجتماعی و به طور خاص جامعه شناسی این دیدگاهها را تدوین کرده و تلاش می کند نشان دهد که ابعاد مثبت تبلیغات را چگونه می توان افزایش داد و ابعاد منفی آن را چگونه می توان کاهش داد.

کتاب جامعه شناسی تبلیغات در شش فصل با عناوین: جامعه شناسی تبلیغات چیست؟ ارتباطات و تبلیغات، الگوها و نظریه های تبلیغات، تجزیه و تحلیل آثار تبلیغات، تکنیک های تبلیغاتی و تبلیغات مدرن توسط دکتر احمد یحایی ایله ای نگارش شده است.

نویسنده مطالعه این کتاب را به دانشجویان رشته های ارتباطات، روابط عمومی، جامعه شناسی و مدیریت بازرگانی پیشنهاد می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
جاجرمی - یحیایی

مشخصات

موضوع
علوم اجتماعی
مولف
احمد یحیایی ایله ای
ناشر
جاجرمی
شابک
978-964-2928-39-2
تعداد صفحات
200
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
4
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
علوم اجتماعی
مولف
احمد یحیایی ایله ای
ناشر
جاجرمی
شابک
978-964-2928-39-2
تعداد صفحات
200
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
4
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود