کتاب جامعه شناسی کارآفرینی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بحث اصلی این مقدمه آن است که علوم اجتماعی نهتنها در شناخت نظری کارآفرینی بلکه در خود کارآفرینی، بهعنوان یک کسب و کار عملی، سهم مهمی دارد. این نگاه در شمار زیادی از مطالعات این رشته که در طول ده تا پانزده سال گذشته در انجمن مدرسهی کسب و کار معرف توسعه بود به فراموشی سپرده شده است. به عقیدهی بنده علوم اجتماعی میتواند با نگاه به رفتار تجاریِ نوآورانه در سایر زمانها، جوامع و فرهنگها و نیز با نگاه به کارآفرینی از زوایای بدیع و از چشمانداز طیف گستردهتری از کنشگرها نسبت به آنچه اکنون در حال انجام است ایدههای تازه و نوینی را دربارهی نظریه و عمل کارآفرینی ارائه دهد. باید تأکید کنیم که شمار قابل توجهی از نگرشهایی را که علوم اجتماعی ایجاد کرده است میتوان کمابیش به بایدها و نبایدهایی برای کارآفرینِ آینده تبدیل کرد. در چنین شرایطی اغلب بیان کاربردهای عملی یک علم اجتماعی خاص ناممکن است. در واقع فرآیند تلاش برای تعیین چگونگی استخراج دانش علمی پیرامون کارآفرینی از میان آثار علوم اجتماعی موجود تمرینی سودمند برای دانشجویان کارآفرینی میکند.
مشخصات
- موضوع
- علوم اجتماعی
- مولف
- ریچارد سوئدبرگ
- ناشر
- بهمن برنا
- مترجم
- شهلا باقری
- شابک
- 978-964-8023-65-7
- تعداد صفحات
- 184
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید