کتاب فرهنگ و رسانه های نوین
کتاب فرهنگ و رسانه های نوین اثر ناصر فکوهی نشر همشهری منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب مجموعه ای است از بیست و هفت مقاله و یادداشت به انضمام نوشته ای از ژیل دوز که طی ده سال اخر در زمینه اهمیت و تاثیر رسانه ها بر فرهنگ جوامع و به ویژه فرهنگ ما منتشر شده اند . رسانه ها در طول نیمه دوم قرن بیستم و دو دهه آغازین قرن بیست و یکم به عامل اصلی ارتباط روشنفکران و هنرمندان با مردم به معنای عام کلمه بدل شدند. این نکته ای ست که ممکن است مورد پسند ما باشد یا نباشد اما بعید به نظر میرسد که بتوان آن را نفی کرد از مطبوعات و کتاب و رادیو وتلویزیون گرفته تا شبکه های اجتماعی همه جا ما شاهدیم که بین امر محلی و امر جهانی پیوندی گسست ناپذیر برقرار شده و فرهنگ عاملی مهم تر در مدیریت جوامع می شود . نبود درک لازم در این زمینه ممکن است به اشتباه های بزرگی در زمینه سیاست گذاری فرهنگ منجر شود که می تواند ریشه آسیب های کوتاه و دراز مدت بسیاری باشد . این کتاب از خلال مقالات متعدد خود به این موضوع می پردازد
مشخصات
- مولف
- ناصر فکوهی
- ناشر
- همشهری
- شابک
- 97896424163171
- تعداد صفحات
- 207
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید