کتاب رسانه ای شدن فرهنگ و جامعه
کتاب رسانه ای شدن فرهنگ و جامعه اثر استیگ هاروارد ترجمه سیدمحمد مهدی زاده نشر پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب در تلاش است علاوه بر توضیح نظریه رسانهای شدن، به رسانهایشدن پدیدههای اجتماعی و فرهنگی در جامعه، یعنی سیاست، دین و بازی بپردازد و خواننده را با وزوایای نو فرهنگ و جامعة مدرن و اثر رسانهها بر نهادهای اجتماعی و منش و شخصیت انسان مدرن آشنا کند. هدف از نگارش این اثر، آن است که مفهوم رسانهایشدن را بیازماید، ارتقا دهد و بهبود ببخشد.
مشخصات
- موضوع
- علوم اجتماعی
- مولف
- استیگ هاروارد
- ناشر
- پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات
- مترجم
- سید محمد مهدی زاده
- تعداد صفحات
- 344
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید