کتاب روان شناسی یادگیری و آموزش
جدیدترین نظریهها، پژوهشها، و کاربردها در حوزه ی کلاس درس
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
عوامل و فرایندهای روانی- اجتماعی، فرهنگی، و اقتصادی زیادی کلاس درس و سایر نظامهای تعلیم و تربیت و اثربخشی روشها و برنامه های آموزشی را تحت تاثیر قرار می دهند. از این حیث، روانشناسی یکی از مبانی مهم تعلیم و تربیت و تدریسِ اثربخش محسوب می شود.
این کتاب با تاکید بر مبانی و اصول کاربردی حوزه های مختلف می تواند نقش مهمی در توانمندسازی روانشناسان تربیتی و مربیان همه ی سطوح داشته باشد. حوزه هایی همچون حافظه و درک، شناخت، نظریههای خویشتن و ذهنیتها، خلاقیت، هیجانات، تابآوری، انگیزش و یادگیری مستقل در این کتاب مطرح شده که می تواند در درک و مدیریت کلاس درس توسط مربیان، معلمان و استادان مفید واقع شود. ویژگی مهم کتاب این است که ضمن طرح مبانی نظریِ موضوعات شناختی یا هیجانی موثر در کلاس درس، در هر مبحث اصول کاربردی مورد نیاز را استخراج و ارائه داده و در انتها نیز به جنبه های کاربردی موضوع پرداخته است.
مشخصات
- مولف
- مارک اسمیت، جاناتان فیرث
- ناشر
- آوای نور
- مترجم
- نادر آزادصفت، فرح انگیز نادمی، طلیعه سعیدی رضوان
- تعداد صفحات
- 320
- قطع کتاب
- پالتویی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید