کتاب تکنیک های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
هرچند که سنجش یا ارزشیابی پیشرفته تحصیلی یادگیرندگان و اندازه گیری عملکرد آنان، فعالیت آموزش معلم محسوب می شود؛ ولی این فعالیت معلم را نباید جدا از جریان آموزش و تنها به عنوان وسیله ای برای نمره دادن تلقی کرد. هدف از اندازه گیری بازده یادگیری دانش آموزان و ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی آنان، علاوه بر تعیین میزان یادگیری، کمک به معلم در بهبود بخشیدن به شیوه های آموزشی خود و تشخیص و رفع نواقص یادگیری دانش آموزان می باشد.
با توجه به هدف مذکور، این کتاب که در قالب هفت فصل تهیه و تدوین شده، به طور عمده به بحث اندازه گیری و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی اختصاص داشته و در آن بر روشهای اندازه گیری و ارزشیابی تاکید می شود
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- نقی کمالی، حسن ملکی
- ناشر
- آوای نور
- تعداد صفحات
- 152
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید