کتاب روان شناسی افراد مشهور
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
ظهور اینترنت و رسانه های اجتماعی به صورت مشخصی در افزایش جستجو و تقاضا برای شهرت و افراد مشهور مؤثر بوده و افراد مشهور به پدیدهه ای فرهنگی جذابی تبدیل شده اند.
بر همین اساس مطالعه افراد مشهور، مشهوریت، شهرت و درآمیختگی طرفداران با افراد مشهور، به عنوان موضوعاتی نو، بدیع، چندوجهی، گسترده، شایع و البته مبهم در پیشینه پژوهشی، بسیار مهم و الزامی است. کتاب پیش رو با تاکید بر مطالعات میدانی و با اشاره به اصطلاحات اساسی حوزه افراد مشهور، می تواند به شما بینشی کافی بدهد در رابطه با روانشناسی رسانه و به طور مشخص در مورد مشهوریت، شهرت، افراد مشهور و ارتباط با آنها.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- گایل استیور
- ناشر
- آوای نور
- مترجم
- رضا شباهنگ، فرزین باقری شیخانگفشه، علیرضا طهماسبی
- تعداد صفحات
- 168
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید