کتاب چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
آگهيها که آغاز روزنامهاي بودند و سپس راديويي شدند و اکنون به تلويزيون در سطحي وسيع راه يافته اند موضوع اين پژوهش اند. "چگونه مي توان آگهي تبليغاتي تلويزيوني ساخت" سؤالي است که درونمايه اصلي مباحث اين کتاب است و هدف از آن نيز پاسخ به همين پرسش است.. نخست بايد راهبرد ايده را با خلاقيت به وجود آورد. اجراي ايدههاي خلّاق که در ذهن ما شکل گرفته اند گام بعدي است. کتاب به خواننده مي آموزد که ايده ها چگونه شکل مي گيرند و فنون توليد و ترکيب عناصر کدام است. تصوير کردن آگهي گام سوم و آخر است. تصوير کردن معمولاً با داستان گويي تصويري همراه است که قانوني و مؤثّر و مقرون به صرفه نيز بايد باشد. کتاب پيوست هايي دارد که درباره آگهي نقاشي متحرک و راديو و آگهي هاي واکنش مستقيم نکات سودمندي را دربردارند.
مشخصات
- موضوع
- علوم اجتماعی
- مولف
- هانتلي بالدوين
- ناشر
- سروش
- مترجم
- حمید گرشاسبی
- شابک
- 9789644356032
- تعداد صفحات
- 344
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید