کتاب آینده آموزش عالی
خط مشی، آموزش و تجربه دانش آموز
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب شامل سه بخش با عناوین زمینه خط مشی، آموزش و زمینه سازمانی و تجربه دانشجو و ۱۱ فصل است که عناوین آن عبارتست از: سرآغاز؛ دانشگاه در گذار، آزادی آکادمیک: ضرورت یا تجمل، چشماندازهای یادگیری، طراحی کلاس درس آینده، یادگیری و آموزش معطوف به توسعه پایدار در آموزش عالی: بررسی ناهم آوایی و راهبرد آموزشی، واحدهای توسعه آموزش، توسعه حرفهای مستمر در اموزش عالی، یادگیری ارتقا یافته با فناوری، آکادمی فراگیر، خرد دانشجویی، دانشجو به مثابه تولیدکننده و سرانجام.
رویکرد کلی کتاب حاضر دربردارنده نگاهی به تجربههای جوامع مختلف به ویژه بریتانیا است. تجربههایی در زمینههای تحولات نظری و عملی در مورد ماهیت و رسالت دانشگاه، آزادی آکادمیک، نسبت بین آموزش و پژوهش، جهانی شدن اقتصاد و تجاری شدن دانشگاه، تاثیر ابزارهای الکترونیک جدید بررویکردها و اقدامات آموزشی و پژوهشی، تحولات نسلی و تجربه متمایز دانشجویان عصر دیجیتال و برخی مسائل اجتماعی برامده از این تحولات مانند عدالت اجتماعی در دانشگاه و تحولات تجربه یادگیری. همه این مسائل در آموزش عالی در ایران نیز کم وبیش وجود داشته و مناقشات و مطالعات زیادی درباره آن ها انجام شده است.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- لس بل، مایک نیری، هوارد استیونسون
- ناشر
- پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
- مترجم
- جلیل کریمی
- شابک
- 978-600-8905-37-0
- تعداد صفحات
- 304
نظر دهید