کتاب معتادان فیس بوک
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
شبکه های احتماعی اینترنت (SNS) از قبیل فیس بوک و توئیتر، انقلابی را در گسترش و تبادل اطلاعات میان دو میلیارد کاربر اینترنت در دهکده جهانی امروز ایجاد کرده اند. ظرفیت ها و قابلیت های کاربردی موجود در این شبکه ها، منجر به ترغیب یک ششم جمعیت کره زمین به فعالیت روزانه در این پرتال ها شده است. در کنار پتانسیل های کسب و کار موجود در این سایتهای اجتماعی، روزبه روز بر شمار پژوهشگرانی که نسبت به آسیب های رفتاری، گفتاری، روانی، امنیتی و اطلاعاتی این شبکه ها به ویژه فیس بوک هشدار می دهند، در حال افزایش است. به نظر می رسد، خیلی ها مدت زمانی که در هفته صرف خوردن، آشامیدن، صحبت با دوستان، کتاب خواندن و ورزش می کنند، بسیار کمتر از مدت زمانی است که صرف فیس بوک بازی می کنند. این هشداری است به نسل جدید. نسلی که با اعتیاد اینترنتی و اعتیاد فیس بوکی مواجه شده است. این کتاب، به عنوان نخستین کتاب فارسی در زمینه معرفی معضلات و تهدیدات شبکه های اجتماعی، تلاش می کند با نثری ساده، پنجاه و پنج توصیه را به مخاطبان این شبکه ها ارائه کند.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- علی محمد آقازمانی
- ناشر
- درسا
- شابک
- 978-964-8759-95-2
- تعداد صفحات
- 111
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1392
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید