کتاب روان شناسی و تبلیغات با تاکید بر تبلیغ دینی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
دانش تبليغات در ذيل «ارتباطات» و نيز «روان¬شناسي اجتماعي» جايگاه مستقلي يافته است. اهميت شگرف تبليغات را مي¬شود با زبان سياست، تجارت، آمار، و دهكده جهاني نگاشت. اين دانش براي موفقيت بيشتر از رشته¬هاي مختلف علوم انساني، از جمله روان¬شناسي سود مي-جويد.
در اين كتاب، قوانين مختلف روان¬شناختي كه در تبليغات كاربرد دارند، از شاخه¬هاي مختلف روان¬شناسي استخراج شده و به كيفيت كاربرد هر قانون اشاره¬اي شده است.
اين كتاب بر اساس اركان تبليغات (ابزار، پيام دهنده، پيام گيرنده و پيام) شكل گرفته و به هر ركن فصل¬هايي اختصاص يافته است. ويژگي¬هاي شخصيتي پيام دهنده، روي¬آوردهاي شناختي او و تكنيك¬هاي كاربردي مورد استفاده در تبليغات از مباحث ركن دوم است.
در خصوص پيام گيرنده، قوانين تحولي به تناسب طبقات سني و قوانين غير تحولي مورد بحث قرار گرفته است.
موقعيت¬هاي بحران، عزاداري، شادي، سوگ و... ، نيز در حيطه ركن چهارم است. از آنجا كه پيام¬هاي ما در خلأ، ايجاد، ارسال و دريافت نمي¬شوند؛ بلكه زمينه¬هاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي، روان¬شناختي، طبيعي و... ، بر آن اثر مي¬گذارند، توجه به اين زمينه¬ها نيز يك فصل را به خود اختصاص داده است. برخي از شيوه¬هاي جنگ رواني از ديدگاه قرآن و روان¬شناسي نيز يك فصل را به خود اختصاص داده است و در فصل آخر، يك مدل اسلامي جامع براي تبليغات ارائه شده كه شامل مدل¬هاي محتوايي، جرياني و ساختاري مي¬باشد.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- محمد کاویانی
- ناشر
- پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
- شابک
- 9789647788786
- تعداد صفحات
- 444
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1392
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید