افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی حسی روش نوین برقراری ارتباط با ذهن مصرف کننده

مولف
برتیل هولتن

کتاب بازاریابی حسی روش نوین برقراری ارتباط با ذهن مصرف کننده اثر برتیل هولتن ترجمه حسینعلی سلطانی توسط انتشارات ذهن آویز منتشر شده است

ادامه مطلب
‎ریال2,600,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

Sensory marketing

درباره کتاب بازاریابی حسی روش نوین برقراری ارتباط با ذهن مصرف کننده

شرکت ها برای برقراری ارتباط با مخاطب باید بتوانند با بدن و دهن او در ارتباط باشند و روابط شناختی , عاطفی و رفتاری نزدیک تر و قدرتمندتری با او برقرار کنند تا در نتیجه آن بتوانند افراد را با استفاده از یک چهارچوب بازاریابی حسی به برند ها محصولات و خدمات خود جذب کنند.

بازاریابی حسی یک الگوی بازاریابی نوظهور و زبانی جدید در نظریه و عمل است که در ارائه ارزش مصرف کننده , تجربه های مصرف کننده و برند , رویکرد جدیدی را به شرکت ها و بازاریابان ارائه میدهد. این دانش رویکردی چند رشته ای است که آموخته های رشته هایی چون رفتار شناسی مصرف کننده , روان شناسی مصرف کننده , بازاریابی مصرف کننده , بنردسازی و خرده فروشی را ادغام میکند.

برتیل هولتن با نوشتن این کتاب به دانشجویان , محققان و متخصصان کمک کرده است تا ایده های نوین بازاریابی حسی را بهتر درک کنند. او مشهورترین مبانی فلسفی و نظری بازاریابی حسی را براساس ارتباط آن با دیگر رشته ها در این اثر گنجانده است .

نویسنده در این کتاب بسیاری از متداول ترین مفاهیم و نظریه های موجود را در پاسخ به سوالات تحقیقاتی با کسب و کارهای مختلف , در اختیار محققان و متخصصان قرار داده و بازاریابی حسی پیشرفته را ارائه کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ذهن آویز-سلطانی

مشخصات

موضوع
روانشناسی و علوم تربیتی
مولف
برتیل هولتن
مترجم
حسین علی سلطانی و دیگران
شابک
9786001185120
تعداد صفحات
352
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
روانشناسی و علوم تربیتی
مولف
برتیل هولتن
مترجم
حسین علی سلطانی و دیگران
شابک
9786001185120
تعداد صفحات
352
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
‎ریال300,000
«حس مشتری؛ بازاریابی حسی یا مبتنی بر حواس» نوشته استاد بازاریابی دانشگاه میشیگان، آرادنا کریشنا، تأثیرحواس پنج‌گانه بر رفتار خرید مصرف‌کننده را بررسی می‌کند. نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:...

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود