کتاب شیوه های تاثیر بر افکار عمومی
کتاب شیوه های تاثیربرافکارعمومی اثر سعیده محمدی نشر ساکو منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
افکار عمومی به مثابه یک موجود زنده است افکار عمومی دردل مسائل متولد می شود و همواره مسائلی وجود دارد که به عموم مربوط می باشد تا درباره آن ها اندیشه و خرد شکل بگیرد و این موجود زنده قدرتمند است می تواند مشروعیت یک حکومت را تایید یا رد کند می تواند فردی که در نهاد حکومتی سمت بالایی را دارد تحت فشار قرار دهد و باعث استعفای آن شود مفهوم افکار عمومی از گذشته تا به حال میزان قابل توجهی متحول یافته است در گذشته تصور می شود افکار عمومی باورهای دینی و احساس تعلق ملی است اما آن را ضمیر باطنی و پنهان یک ملت می داند
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- سعیده محمدی
- ناشر
- ساکو
- شابک
- 9786007270707
- تعداد صفحات
- 118
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید