افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب اینترنت اشیا آینده بازار

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
علی صنایعی
ناشر
بازاریابی
‎ریال280,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

انقلاب کشاورزی با سلسله‌ای از انقلاب صنعتی که در نیمه‌ی دوم قرن هجدهم ایجاد شد و به ترتیب انقلاب دوم همراه با تولید انبوه، خط تولید و برق، و سپس انقلاب سوم همراه با خودکارسازی و کامپیوتری‌شدن، و در نهایت انقلاب چهارم صنعتی با افزایش قدرت شناختی، تولیدات انسانی را حمایت می کند.
به لحاظ فنی، اینترنت اشیا (IOT) یک سیر تکاملی اینترنت است. پیامدهای تجاری IOT انقلابی هستند و اقتصاد نتیجه‌محور را ایجاد خواهند کرد. خرید و فروش نتایج آثار عمیقی بر صنعت، سازمان و محصولات خواهد داشت.
به همین دلیل اینترنت اشیا بشدت فراگیر شده است. میلیاردها حسگر! تریلیون‌ها دلار! اینترنت اشیا به‌قدری جذاب شده است که در رأس چرخه‌ی جذابیت قرار داشته و حتی چرخه‌ی جذابیت مختص به خود را دارد!
اما برخلاف تبلیغات اغراق‌شده، اینترنت اشیا واقعی است. این موضوع به بهترین شکل از روی تعداد نقش‌آفرینان صنعت اینترنت اشیا که در حال نبرد برای فروش آن به پذیرندگان اولیه‌ی نسبتاً معدود اینترنت اشیا هستند، قابل اثبات است. من بخش عمده‌ای از مسیر شغلی خود را صرف عبور از پرتگاهها کرده‌ام و این به‌طورکلی موضوع بحث این استارت‌آپ است. استارت‌آپ‌ها باید زخمهای مختلفی بخورند (ریسک کنند) درحالی‌که رقبای بزرگتر و پیشرفته‌تر صبر می‌کنند تا بازارها به بلوغ برسند و فناوریها به ثبات برسند، اما اینجا اینطور نیست. علاوه بر استارت‌آپ‌های ریسک‌پذیر، همه‌ی غولهای فناوری و بسیاری از شرکتهای معتبر در حال حاضر وارد بازار شده‌اند و قدم در مسیری گذاشته‌اند که قرار است به مدل عادی کسب‌وکار در آینده تبدیل شود...

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-صنایعی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
علی صنایعی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-622-6659-34-5
تعداد صفحات
199
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
علی صنایعی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-622-6659-34-5
تعداد صفحات
199
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود